Ga naar inhoud

Automatisch rijen kopieren op basis van 2 criteria


Ida

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. 

Ik heb een excel bestand dat automatisch wordt geexporteerd uit een financieel programma. Het bestand geeft alle betaalde nota's van een afdeling weer en wordt bij openen automatisch bijgewerkt. Binnen een afdeling zijn er verschillende kostenplaatsen en kostensoorten. 

Ik wil graag dat hele rijen die aan 2 absolute criteria voldoen automatisch gekopieerd worden naar een ander werkblad, zodat ik in een oogopslag kan zien welke kosten ten laste van een kostenplaats en soort zijn geboekt. 

De informatie komt uit het bestand Betaald BO en van het tabblad "boekingen"

de criteria uit de kolommen B kostenplaats en C kostensoort

en mag gekopieerd worden naar bv:

bestand HRM tabblad 430056.

De gegevens uit het basis bestand moeten uiteindelijk gekopieerd worden over verschillende bestanden en tabbladen. Het bestand HRM bv krijgt 17 tabbladen. De naam van het tabblad is het criterium uit kolom c van het basis bestand.

Omdat het hier over personeelsgegevens gaat is het bestand niet toegevoegd. Als dat wel nodig is kan ik een dummy maken. 

 

Alvast hartelijk bedankt,

Ida.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.