Ga naar inhoud

Windows 10 installeert niet


mirandaboshoven

Aanbevolen berichten

Soms lukt het upgraden als je vooraf je virusscanner volledig verwijdert. (Tijdelijk) uitschakelen is meestal niet voldoende. Na een succesvolle installatie kan je de antivirus terug installeren.

Het upgraden doe je best met een iso-bestand, dat je kan aanmaken met Windows Media Creation Tool. Deze tool kan je hier downloaden. Lees eerst 'voordat u begint' en klik dan op 'hulpprogramma nu downloaden' en dubbelklik op het gedownloade MediaCreationTool.exe . (Kies voor Installatiemedia voor een andere pc maken.)

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, stegisoft zei:

Als je geen iso bestand hebt dan vrees ik dat je te laat bent met upgraden van Windows 10

 

Dit slaat echt weer nergens op. Je kunt upgraden tot 29 juli 2016, dus nog 11 dagen vanaf nu. Via deze pagina gaat het probleemloos, indien de PC geschikt is. Gewoon klikken op "Nu upgraden", c'est tout.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leono

k had 2 dagen gekeken of de upgrade nog te verkrijgen is en je kon niks downloaden.(noch Nedelands noch Engels)

Nu kan dat wel.

Ik weet ook wel dat het tot 29/07/2016 geldig blijft maar als je niks kan downloaden moet ik zoiets melden.

Ik had DUIDELIJK geschreven dat ik VREES dat je te laat bent.

Dat wilt niet zeggen dat het niet kan.

De laatste keer dat ik had gekeken is vannacht nog.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig is het juist 2 dagen geleden dat ik de upgrade deed op mijn eigen laptop. Ik klikte op "Upgrade now" en toen werd er een setup bestand gedownload.

 

Sinds gisteren ben ik gelukkig weer terug bij Windows 7: 200 keer prettiger in gebruik dan Windows 10. Maar ik heb nu wel een soort licentie voor Windows 10 (misschien nog nuttig in de verre toekomst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uw keuze om terug naar Windows 7 te gaan.

Ik blijft bij Windows 10 omdat het veel gemakkelijker en efficiënter is dan Windows 7 of 8.1)

En nauwelijks probleem mee.

Gebruikt zelf Edge als standaard browser dat nochtans nog veel moet verandert worden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gisterenavond 20u30 een iso-bestand gedownload (NL, 64 bit).

Het zou me niet verwonderen mocht Edge (of Windows  10 :thumpdown: ) er voor iets tussen zitten als het niet meer lukt.

Ik ben al lang teruggekeerd naar Windows 7, dat werkt tenminste.:top:

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had met verschillende browser getest om de iso te downloaden en telkens leeg pagina.

Mogelijk heeft de enorme vraag gezien het bijna gedaan is dan Microsoft limiet heeft gezet op aantal bezoekers.

Hoe kan jij zeggen dat Windows 10 niet goed is als jij niet gebruikt?

Volgens mij gaan ze allemaal te vlug naar Windows 7 omdat men geen geduld heeft op de echte update dat je moet krijgen als Windows 10 ziet wat je allemaal nodig hebt. Het werkt anders dan in de vorige Windows.

Nota: Windows 7 was in begin periode ook een héél slechte Windows geweest en zo erg dat velen terug naar XP gingen.

Dat is precies hetzelfde wat jij doet.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.