Ga naar inhoud

Windows 10 installeert niet


mirandaboshoven

Aanbevolen berichten

Ik heb al een upgrade geprobeerd op een desktop en een laptop, en met beide had ik achteraf problemen:

Op geen van de twee werkt het maken van een systeembackup.

De desktop liet zich niet uitschakelen: Windows werd afgesloten en het scherm uitgezet, maar de PC bleef draaien.

De laptop blokkeerde bij alles wat ik probeerde, kreeg telkens de melding "(programma) werkt niet meer, u kan wachten tot het terug reageert..." (of iets in die aard).

Dus voor mij geen Windows 10, ik geef geen deel van mijn privacy op voor iets dat niet werkt.

Met Windows 7 heb ik nooit problemen gehad, ook niet in het begin.

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Upgraden is fout.

Volledig installatie is OK en dus inclusief partitie verwijderen en nieuwe aanmaken.

Ik heb weet niet hoeveel computer / laptop enz. Windows 10 staan en nergens probleem mee.

Zelfs mijn zoon had in begin Windows 10 (beginfase) en terug Windows 7 en hij is toch terug naar Windows 10 gegaan en hij vind het beter.

Als een programma niet werkt: is dat wel Windows 10 probleem?

Waarom werkt alle programma wel bij ons en niet bij jou?

Ik start zo juist een programma dat geschikt is voor XP en werkt perfect in Windows 10

Je bleef bij Windows 7 en ondertussen zijn er 4 Windows verder en je blijft nog altijd de ouderwetse Windows gebruiken.

Persoonlijk vind ik zelfs de app / startmenu niet meer nodig in Windows 10 want hij vind het sneller als je dat vraagt.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, stegisoft zei:

Je zegt niet hoe je gedaan had.

Met iso bestand of upgraden?

 

 

 

15 berichten in dit topic waarvan er slechts eentje bij is van Topic starter en dat is Mirandaboshoven...:(

 

@mirandaboshoven

 

De vraag op welke manier dat je gepoogd hebt om Windows 10 te installeren is belangrijk zoals Stegisoft al in bericht 2 vroeg. Indien een merk computer geef dan ook merk, model en modelnummer door.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy.
Tijdens de installatie heb je de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.


Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.