Ga naar inhoud

Windows 10 downloaden


Kareltje

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 laptops staan. een 32 bits en een 64 bits. Nu wil ik via mediacreation tool een opstartbare dvd en usb stick maken. Ik kies in mediacreation tool voor installatiemedia voor andere pc maken. Dan kan ik kiezen voor Windows 10 en Windows 10 N. Wat is het verschil?

 

Bij Architectuur kan ik kiezen tussen 32 bit en 64 bit, of allebei. Kies ik dan in mijn geval voor allebei? Kan ik hem dan zowel op een 32 bit als op een 64 bit pc installeren?

 

Bij een schone installatie wordt Windows 10 dan automatisch geactiveert?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eerste vraag: http://computertaal.info/2016/07/22/maak-eigen-windows-10-installatiemedia/

 

Je "bit-vraag": hiervan ben ik niet zeker, maar ik vermoed dat je ze dan voor allebei kan gebruiken.

(maar je kan ze toch gewoon allebei binnenhalen? ben je zeker)

 

Schone installatie wordt automatisch geactiveerd (je vertrekt, vermoed ik, van een legale 7 of 8 / 8.1?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kareltje

 

2 uren geleden, Kareltje zei:

Ik probeer een opstartbare dvd te maken, maar dvd geeft aan dat er te weinig ruimte is. Wat voor dvd's moet ik dan gebruiken

 

U heeft een Double Layer DVD nodig, bij MediaMarkt verkopen ze ook.

 

2 uren geleden, Kareltje zei:

en kan ik die branden met mijn brander.

 

Als de DVD brander géén Double Layer aankunt, kunt u ook een opstarbare USB-stick maken.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

7 minuten geleden, Passer zei:

Zelf werkte ik met een opstartbare stick - gaat wat sneller dan een dvd

 

Dat klopt dat doe ik ook altijd, bovendien is het ook handiger, géén stapels DVD's meer.

Ook nooit meer een 'brand' fout, welke bij sommige nog weleens gebeurt :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.