Ga naar inhoud

Probleem met nieuw scherm


Robstah0

Aanbevolen berichten

Beste

 

Onlangs heb ik mij een nieuw beeldscherm aangekocht de ASUS PG279Q. Het scherm is aangesloten met een Display Port kabel en mijn gpu is een GTX 980.

Nu is mij opgevallen dat aan de linkerkant van mijn scherm soms een boord tevoorschijn komt die nie reageert zoals de rest van mijn scherm. Deze border is maar enkele pixels breed en lijkt alsof hij ietsje meer naar boven zit dan de rest van mijn scherm. 

Deze border verschijnt random en is te zien op bureaublad, games, youtube, browser,...

Aan het scherm zelf kan het al zeker niet liggen. Het eerste scherm van dit type had een dode pixel en ben ik dus gaan omruilen. En ook op dit scherm heb ik juist hetzelfde probleem.

Als bijlage vind u ook 2 foto's waar het probleem hopelijk duidelijk genoeg te zien is.

 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

 

Dank bij voorbaat

 

Aäron 

 

13647086_10206683342031565_354326634_o.jpg

13902008_10206683345031640_1245274422_o.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎-‎7‎-‎2016 om 17:43, Robstah0 zei:

had een dode pixel en ben ik dus gaan omruilen. En ook op dit scherm heb ik juist hetzelfde probleem.

tja, had dat eerste scherm ook een extra border of heeft dit tweede scherm ook een dode pixel??

 

terzake:

- zijn de drivers van je videokaart oké en in staat dit scherm via deze poort aan te sturen?

- al andere kabel geprobeerd?

- al geëxperimenteerd met de meegeleverde software en de menuutjes van het scherm zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.