Ga naar inhoud

winlouis

Aanbevolen berichten

Beste, ik heb deze laptop een lange tijd niet meer gebruikt. Als ik de laptop opstart krijg ik op het scherm "TOSHIBA LOADING INNOVATION" en dan gaat het beeld over naar een zwart scherm met in een blauwe kader, "ENTER PASSWORD". Ik kan mij het juiste Paswoord niet herinneren. Als ik het paswoord invoer dat ik voordien altijd gebruikt heb krijg ik op het scherm, in een witte kader, "SETUP WARNING" en daaronder, "INVALID PASSWOD" daaronder in een zwart kadertje staat er dan, CONTINUE" Als ik dan op "ENTER" druk krijg ik opnieuw in het blauwe kadertje, ENTER PASSWORD" Als ik dan de toots, F2 of F12 en ENTER indruk, schakelt de Laptop opnieuw uit naar het zwarte scherm. Ik heb wel de 3 CDrom's nog, die bij de aankoop van de Laptop zijn bijgeleverd, maar de schuif voor de CDrom's te plaatsen gaat ook niet meer open. Mijn Laptop is een "TOSHIBA" Model SATELLITE L500-1R3. PROGRAMMA- Windows 7 Home Premium 32bit. Product Key: VERWIJDERD!!!. Ik heb, toen het nog toegelaten was gratis over te schakelen naar Windows 10, de programmatie uitgevoerd, er moet dan iets misgelopen zijn zodat ik nu de laptop niet meer kan opstarten.

Is het mogelijk mij een oplossing door te mailen, aub. Met dank bij voorbaat. Eigenaar van de laptop xxxxxx. Contactpersoon voor het probleem op te lossen, Vriend/Gebuur.

Met vriendelijke groeten.

Buyl Herwin Louis.

 

(naam eigenaar ook maar gewist - Passer)

aangepast door Passer
Product Key: VERWIJDERD!!!.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, winlouis zei:

Is het mogelijk mij een oplossing door te mailen, aub.

Problemen worden hier op het forum geholpen.

Productkey is verwijderd.

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

Topic verplaatst naar Windows 7.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ziet het volgende:

 

5bb0e7a7d4658-bios-pass.jpg

 

Hier wordt niet gevraagd om het wachtwoord voor Windows, maar om het wachtwoord voor het BIOS.

 

Je kunt het eerst proberen met dit wachtwoord: Toshiba

 

Werkt dat niet, gebruik dan de zoekmachine van Google en zoek naar: toshiba enter password startup

Dan vind je manieren om dat password te resetten, waarna er niet meer naar dat wachtwoord gevraagd zal worden.

Er staan diverse filmpjes over op YouTube. Dit is een van die filmpjes:

 

 

Maar vaak is het beeld van die filmpjes niet zo scherp, doordat de camera bewoog.

Daarom geef ik je ook deze link: http://www.laptopish.com/1719/toshiba-satellite-l350-bios-password-reset/

Dat is geen video, maar geschreven tekst, met afbeeldingen erbij. Die afbeeldingen kun je vergroten door te klikken op die afbeeldingen.

Het komt erop neer dat je de twee soldeerpunten die naast XXX staan tijdelijk moet kortsluiten.

In de video wordt dat gedaan met een platte schroevendraaier. In de getypte tekst worden de twee  soldeerpunten tijdelijk met elkaar verbonden met een stukje elektriciteitsdraad.

 

Bekijk alle video's en hulpteksten over dit onderwerp, totdat jou duidelijk is wat je moet doen.

 

Je kunt het BIOS wachtwoord ook laten verwijderen door Toshiba, maar dat zal niet gratis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎30‎/‎09‎/‎2018 om 16:46, porrelaar zei:

Jij ziet het volgende:

 

5bb0e7a7d4658-bios-pass.jpg

 

Hier wordt niet gevraagd om het wachtwoord voor Windows, maar om het wachtwoord voor het BIOS.

 

Je kunt het eerst proberen met dit wachtwoord: Toshiba

 

Werkt dat niet, gebruik dan de zoekmachine van Google en zoek naar: toshiba enter password startup

Dan vind je manieren om dat password te resetten, waarna er niet meer naar dat wachtwoord gevraagd zal worden.

Er staan diverse filmpjes over op YouTube. Dit is een van die filmpjes:

 

 

Maar vaak is het beeld van die filmpjes niet zo scherp, doordat de camera bewoog.

Daarom geef ik je ook deze link: http://www.laptopish.com/1719/toshiba-satellite-l350-bios-password-reset/

Dat is geen video, maar geschreven tekst, met afbeeldingen erbij. Die afbeeldingen kun je vergroten door te klikken op die afbeeldingen.

Het komt erop neer dat je de twee soldeerpunten die naast XXX staan tijdelijk moet kortsluiten.

In de video wordt dat gedaan met een platte schroevendraaier. In de getypte tekst worden de twee  soldeerpunten tijdelijk met elkaar verbonden met een stukje elektriciteitsdraad.

 

Bekijk alle video's en hulpteksten over dit onderwerp, totdat jou duidelijk is wat je moet doen.

 

Je kunt het BIOS wachtwoord ook laten verwijderen door Toshiba, maar dat zal niet gratis zijn.

Hartelijk dank voor de informatie.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎/‎09‎/‎2018 om 15:29, iEscape zei:

Problemen worden hier op het forum geholpen.

Productkey is verwijderd.

 

Topic verplaatst naar Windows 7.

DANK U, voor het aanpassen van mijn bericht. Het is de eerste keer dat ik dit forum gebruik, ik ben een leek op gebied van alles wat met PC's te maken heeft,

maar ik probeer toch voor alles zelf op te lossen. Ik ben gepensioneerd en op die manier heb ik een bezigheid. Nogmaals bedankt voor de informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.