Ga naar inhoud

Windows 10


sasin

Aanbevolen berichten

Goede avond,

 

Ik ben op zoek naar de mogelijkheden WIFI en VLIEGTUIGSTAND in de linkerkolom van Netwerk en internet, waar ik kom via de knop Instellingen.

Ze staan er niet bij.

De mogelijkheden eronder (Dataverbruik t/m Proxy)  staan er wel.

 

Hoe krijg ik de 2 hierboven genoemde mogelijkheden (weer?) in het rijtje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske heeft jou gevraagd of je verbinding maakt met internet via wifi.

Daar heb jij geen antwoord op gegeven. Jij antwoordde: " Jawel internet werkt gewoon." Dat vroeg droske niet.

Je kunt verbinding met internet maken via wifi (dat is draadloos) of via een kabel (een bedrade verbinding). In het laatste geval is jouw computer via een kabel verbonden met je modem of router.

Uit je afbeelding leid ik af dat je geen gebruik maakt van wifi, maar van een bedrade verbinding. Het dataverbruik via wifi wordt namelijk niet genoemd; alleen het verbruik via Ethernet. En dat is je bedrade verbinding

 

Gebruik jij een desktop pc of een laptop?

Alleen wanneer jouw computer de mogelijkheid tot wifi (draadloos internet) heeft, zullen in de linker kolom van het venster Netwerk en internet ook Wi-fi en Vliegtuigstand genoemd worden.

Als voorbeeld hieronder de weergave van Netwerk en internet op mijn mini laptop die via wifi met internet verbonden is:

 

57a46a620d978-Netwerk_en_internet.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een desktop computer.

 

En het woordje "weer?"  staat in mijn zin, omdat ik niet meer weet of het er ooit gestaan heeft. Ik heb op 28 juli de upgrade van W7 naar W10 gedaan en had toen deze functie niet nodig. Enkele dagen later wel, omdat ik een kastje van Delta wil aansluiten wat ik besteld heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sasin

 

Is de Annyversary update uitgevoerd ?

Indien nog niet, voer dan uit, vermodelijk wordt het hersteld.

 

Ga naar Instellingen    Bijwerken en beveiliging    Windows update.

Klik op Meer informatie.

Deze link wordt dan geopend.

Klik op Jubileumupdate nu downloaden.

 Schermafbeelding 2016-08-05 om 13.16.11.png

Het kan even duren, dus wacht geduldig af.

 

Nadat het systeem weer up-to-date is, maak dan een systeemherstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.