Ga naar inhoud

Geen volledig beeld


Geert68

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb hier een Sony pcg-7M1M zonder scherm waar ik een los scherm hen op aan gesloten.

Dan installatie van Windows 7 erop maar krijg volgend probleem (foto's).

Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik ga er geen nieuw scherm voor kopen want het is de bedoeling om hem op tv aan te sluiten. Alvast bedankt.

20160807_145552.jpg

20160807_145755.jpg

20160807_145809.jpg

20160807_145830.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2016 om 16:13, falstring zei:

experimenteer met de beeldscherminstellingen (rechtsklikken op bureaublad)

 

Aanvullend:

  1. Klik met de rechter muisknop op een lege plaats van je bureaublad en kies Beeldscherminstellingen.
  2. Klik nu op de blauwe link Geavanceerde beeldscherminstellingen.
  3. Klik op het V-tje rechts in het luikje onder Resolutie en kies voor de 'aanbevolen' instelling. Dat is meestal de hoogste.
  4. Klik op Toepassen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de Sony laptop nu via een VGA (D-sub) kabel aangesloten op de Samsung monitor. Zit op die monitor geen AUTO-knop? Vaak is 1 x drukken op de AUTO-knop al voldoende om het beeld goed te krijgen, maar uit een antwoord van jou heb ik begrepen dat je de handleiding van de monitor al hebt geraadpleegd en alle knoppen op de monitor al hebt geprobeerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog maar de vraag of je laptop de resolutie van je extern scherm ondersteund.

Maar kijk toch eerst ook nog eens in apparaatbeheer welke beeldschermadapter daar staat. Plaats er eens een screenshot van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.