Ga naar inhoud

Standaard zoeken met google inschakelen werkt niet


camel1980

Aanbevolen berichten

Windows 10 - Edge bevat de optie om meteen te zoeken als je een woord in de adresbalk typed. Via de instellingen (Ik kijk dus bij: instellingen - geavanceerde instellingen - zoeken in adresbalk met...) kun je aangeven met welke zoekmachine dan gezocht moet worden. Bij mij staat er "google" en dat is ook wat ik graag wil. Echter, het werkt in de praktijk niet. Ik heb al herhaalde malen dit opnieuw proberen in te stellen, maar het werkt gewoon niet.

 

Als ik toch een zoekwoord intype, krijg ik de melding "deze pagina is niet bereikbaar" met 3 opties: "zorg dat u het juiste adres hebt", "vernieuw de pagina", of "zoeken wat u wilt". Als ik de laatste optie kies, gaat Bing voor me aan de slag. Dit heb ik al sinds ik vorig jaar de update naar Windows 10 heb uitgevoerd. Bij mijn ouders op de computer heb ik nota bene ook windows 10 geinstaleerd en google als standaard zoekmachine ingevoerd en daar werkt het wel. Ik weet dus wel degelijk hoe ik het moet instellen. Ik vrees dat er bij mij echter wat anders aan de hand is waardoor ik het niet ingesteld krijg. Heeft iemand hier misschien een idee wat ik kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@camel1980

 

Ik weet niet of dit de oplossing is, maar hier is Google als zoekmachine ingesteld na het binnenhalen van de Anniversary update.

 

Anniversary update binnenhalen:

 

Ga naar Instellingen    Bijwerken en beveiliging    Windows update.

Klik op Meer informatie.

Deze link wordt dan geopend

Klik op Jubileumupdate nu downloaden.

 

57a5fcf677eaf-Schermafbeelding_2016-08-0

 

Het kan even duren, dus wacht geduldig af.

En laat de pc met rust zolang de Anniversary update wordt uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.