Ga naar inhoud

Standaard zoeken met google inschakelen werkt niet


camel1980

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Edge zoekmachine.jpg

 

Ik heb Google als standaard zoekmachine ingesteld in Edge en die instelling blijft, tot nu toe, verder behouden.

Heb je er aan gedacht om Google effectief als 'standaard zoekmachine' in te stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd. :mellow:

Hoewel je ook al een reset van Edge hebt uitgevoerd lijkt er dan toch nog iets mis te zijn met Edge. Maar waar zit de angel?

Ik zou zeggen probeer ook de reset eens die schoonepc toelicht.

 

Via Google vindt men nog diverse adviezen, maar ik weet niet wat je daar zelf al van geprobeerd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat je account administrator rechten heeft, zo niet zou je een aantal eerder geadviseerde bewerkingen niet hebben kunnen uitvoeren. Maar controleer het even via Instellingen/accounts.

Trouwens, scoonepc vraag je de opdrachtpromp als administrator te openen en die optie staat in het popup-menu wanneer je met de RE muisknop op het starticoon klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dank, dit veruidelijkt de zaak! :-)

vreemd...als ik van schoonepc dit commando wil uitvoeren  Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}   

Krijg ik de melding Get-AppXPackage is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.

Wat doe ik dan verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.