Ga naar inhoud

alle email kwijt in wlm


animar

Aanbevolen berichten

Beste medewerker,

 

Ik gebruik windos live mail, daarin had ik een aantal mappen, deze ben ik allemaal kwijt enkel de nieuwe emails staan er nog in

De server was zo ingesteld dat eens gedownload worden ze verwijderd

Voor zover ik weet is er op mijn computer niets gewijzigd

bestaat er een mogelijkheid om deze terug te vinden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de database-files van Windows Live Mail niet beschadigd zijn, is er misschien nog een kans dat je de mails kan terugvinden.

Ga hiervoor naar "Uitvoeren" (Windowstoets + R op het toetsenbord)  en geef daar volgende tekst in:
%localappdata%\Microsoft\Windows Live Mail   en druk op Enter.
De map met de instellingen en databases van WLM wordt geopend. Zoek hiertussen een map die de naam van je mailaccount heeft. Selecteer deze map en kopieer die naar een andere locatie (kopiëren, NIET knippen), bv. "Mijn Documenten".

Open nu WLM en klik op de tab in het lint naast "Start" (helemaal linksbovenaan. Klik op "Berichten importeren". Er wordt een Wizard geopend waarmee we de mails gaan proberen importeren. Selecteer Windows Live Mail en klik op "Volgende". Blader naar de locatie waar je de map naar hebt gekopieerd, selecteer die en klik op OK en "Volgende".
Vink nu de mappen aan die je wilt importeren of kies "Alle Mappen". Klik op Volgende en klik op Voltooien.
 

Op deze manier zouden de mails terug moeten verschijnen, indien de oude database niet beschadigd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

ik heb mijn file gekopieerd naar mijn documenten daarin vind ik mijn aangemaakte mappen van wlm,als ik dan de mappen een voor een open doe staat er telkens op

:deze map is leeg. Ik heb dus niet geprobeerd om deze te importeren naar wlm

Via uitvoeren heb ik enkel :  .eml  ingegeven en dan komen al mijn mails (2500)  toch te voorschijn ik ben al zover dat ik ze kan ordenen op de maker.

Dus kwijt ben ik ze niet, maar hoe krijg ik ze terug op de juiste plaats in wlm

Grtjs

Animar

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

die opdrachtzin van kape komt altijd uit bij de standaardlocatie van wlm.

heb je een andere locatie ingesteld voor de opslag van wlm, dan bestaan de mappen op de standaardlocatie wel, maar zijn ze leeg, zoals je ondervonden hebt.

het is niet voor het eerst dat ik zie dat een aangepaste wlm-locatie na een update zomaar is gewijzigd in de standaardlocatie.

ga na in welke submap je die mails vond, - ik hoop dat die map de naam heeft va jouw mailaccount, zo niet ga dan één niveau hoger- en ga dan één niveau hoger

je hebt dan de padnaam van je mailopslag.

ga in wlm naar : startknop wlm, opties, mail, tabblad geavanceerd, knop onderhoud, knop archiefmap.

vul daar die volledige padnaam in, en start wlm opnieuw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste medewerkers,

 

 

Ik heb alle mails gekopieerd naar een nieuwe map in mijn documenten, de rommel heb ik eruit gegooid en de rest gesorteerd op afzender,

De mails zijn nu niet meer terug te vinden via uitvoeren en dan .eml of via   %localappdata%\Microsoft\Windows Live Mail

Dit is voor mij voldoende want ik kan terugvinden wat er nodig is

Mag ik jullie danken voor de bereidwillige medewerking

Voor mij mag dit onderwerp gesloten worden of zien jullie toch nog een mogelijkheid om tot een andere oplossing te komen

 

Grtjes

Animar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.