Ga naar inhoud

Bestanden terug te halen na een format?


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb namelijk op mijn externe schijf de nieuwe toestand willen plaatsen en ik heb alles wat op mijn externe schijf E stond geformatteerd om plaats te maken voor de nieuwe toestand maar daarmee heb ik alles wat op E stond (een partitie van schijf E die we samen aangemaakt hadden) ook gewist en al mijn documenten, downloads, muziek enz.... zijn overal verdwenen.

 

Hier kan ik niet goed volgen: Je externe schijf was toch F (en niet E).

 

Kan je eens 2 screenshotjes plaatsen, zodat we alle mappen kunnen zie die nu op je schijven staan:

 

Eén van je E (die waarschijnlijk leeg is)

 

Eén van je F (de externe schijf, waarop nog je back-up staat, hoop ik)

 

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al iets gedaan met je geformateerde partitie ?  Zo niet: DOE NIETS MET DIE PARTITIE tot we je iets zeggen.

 

Hoofdvraag: gaat het nu om de E of om de F?

 

1 uur terug, JEANSPANJE zei:

ik heb alles wat op mijn externe schijf E stond geformatteerd om plaats te maken voor de nieuwe toestand maar daarmee heb ik alles wat op E stond (een partitie van schijf E die we samen aangemaakt hadden) ook gewist en al mijn documenten, downloads, muziek enz.... zijn overal verdwenen

 

Vraag dus: bedoel je hier je externe (je F dus) of je laptop-partitie?

 

Als ik het goed begrijp heb je nu toch nog wèl ofwel je E ofwel je F nog?  (als dit klopt, denk ik dat alles nog in orde kan komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik nog heb is internet, mails, windows media player maar E en F zijn leeg.  IK heb wel nog schijf  Acer C schijf.  Het gedeelte dat niet partitioneerd werd

Alles wat op mijn externe schijf F stond is verdwenen en daar stond ook E op.

Ik heb wel Easeus schijf (zie shot 1) maar als ik wil recuperatie doen krijg ik volgend bericht (shot 2)

Hier kan ik kiezen tussen E of F maar beide schijven zijn leeg, alleen ACer C werkt nog met alle onderweerpen die in C staan

Capture.PNG

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Alles wat op mijn externe schijf F stond is verdwenen en daar stond ook E op.

 

Volgens mij klopt dit niet, want je maakte ooit dit plaatje aan:  (zie dit bericht van jou )

http://www.pc-helpforum.be/uploads/monthly_2016_09/Capture.PNG.9fb670fb33df107889aecbf7adac4d2b.PNG

op dit plaatje staat duidelijk te zien dat zowel je C als je E op de harde schijf van je laptop staan.

 

(of ga je vertellen dat je zowel de E als de F geformateerd hebt ?  :hmmmm: )   (bedenking: maar waarom ben je in godsnaam gaan formateren... ? ?)

 

Voor alle zekerheid: maak nog eens een nieuw plaatje aan zoals dat van vroeger

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.