Ga naar inhoud

Bestanden terug te halen na een format?


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Sorry Passer, ik ben pas terug van weg geweest.

U vraagt die grijze schuifbalk een naar rechts te doen zodat U de kolommen rechts van Statut te zien krijgt.

Ik had dit al eerder gedaan.

U bedoelt toch het beeld met de partities, of welk ander beeld bedoelt U dan?

Is dit het juiste beeld dat ik u al gestuurd had?

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de schijf Seagate F staat ernaast tussen haakjes ook (G) maar daar heb ik ,niets aan veranderd.

Als ik op analyseer klik staat links ervan Seagate F (G) dus.  Moet daar niet Acer (C) staan?

Dit duurt nu n og ongeveer 4 uren..

Lijkt mij veel want ik heb niet veel images op die laptop staan.

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor het screenshotje - het was nu het juiste.
 

> Die 'seagate F' is gewoon de naam die jijzelf eraan gegeven hebt - op dit ogenblik geeft je systeem ze de letter G (maar dat is op zich geen probleem) - dit kan nog al eens wisselen.

 

Vraagje: Nokiaprox herinnerde me eraan dat jij op je vorige externe schijf (je oude, kleinere externe dus) ook een backup van je eigen bestanden staan hebt. (gemaakt met ... ?? : windows of EaseUS ? ?)

Klopt dit? Dan moeten we namelijk met Recuva niet verder gaan zoeken: dan kan je die gewoon gaan aansluiten en de backup gewoon terugzetten naar je E en je externe.

 

Dit is dus een VRAAG - doe voorlopig niets van dit laatste Jean, vooraleer a. jij op deze vraag antwoordde en b. we je daarna vertellen wat je best doet.

 

(en nog even iets toelichten: we hebben je al enkele keren gezegd van niets te doen noch met je E  noch met je externe, nieuwe Seagate - we bedoelen hier dus mee: zet er géén bestanden op of zo. - ze laten nakijken met Recuva is natuurlijk geen probleem)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige externe schijf is gemaakt p 28/9/2016 en die heb ik op een andere externe schijf staan (Met windows Reparteie en System backup Sauvegarde des fichiers Windos 10-64 bits)

Ik doe voorlopig niets want nu loopt Recuva volgens aanvraag van Nokiaprox maar dit duurt nu nog ongeveer 3 uren voor de recuperatie van images van Seagate F(G).

Ik kom naar u terug zodra dit iets opgeleverd heeft (of niets)

Dan bekijken we de toestand opnieuw.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: die map LAPTOP-..... : er staat een datum bij van 27 september, terwijl Nokiaprox opmerkte dat een ouder screenshot dezelfde map gaf met een vroegere datum.

Vraag: heb je die sauvegarde zèlf opnieuw aangemaakt op 27 september en de oude gewist ?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij een shot van wat ik bereikt hebt.

Enkele ogenblikken voor het einde van het scannen had ik,gezien dat er ongeveer 81 fichiers "images" ontdekt werden maar ik zie niets te voor schjn komen.

Waar zitten die fichiers nu?

Zie shot van wat ik zie nu

Die laptop van 27 september heb ik waarschijnlijk zelf aangemaakt en de oude gewist?????????

Ik open nu de topic "problemen met printen -testpagina en scannen en numerisatie werken normaal' vanf het toetsenbord"

Tot morgen dan en bedankt aan iedereen

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.