Ga naar inhoud

Bestanden terug te halen na een format?


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Recuva heeft dus niets gevonden om te herstellen : "0 fichier(s) trouvé "onderaan het scherm.

 

We gaan eens kijken wat er in die back-up zit op je oude externe schijf.

 

1. Koppel je nieuwe externe schijf Seagate los (via VEILIG VERWIJDEREN !)

2. Koppel de oude externe schijf Conceptronic aan je laptop

3. Ga naar het scherm 'sauvegarder et restaurer':

Capture.PNG

 

4. Klik onderaan op 'Restaurer les fichiers'

 

Normaal moet je volgend scherm tegenkomen:

Capture.PNG

 

5. zoek dan in de map 'Sauvegarde de jg' of je daar persoonlijke mappen en/of bestanden (documenten, foto's,...) kan vinden.

 

Meer hoef je voorlopig met die schijf niet te doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi,

 

Nu nog stap 4:

 

15 uren geleden, nokiaprox zei:

4. Klik onderaan op 'Restaurer les fichiers'

 

 

En dan stap 5:

 

15 uren geleden, nokiaprox zei:

5. zoek dan in de map 'Sauvegarde de jg' of je daar persoonlijke mappen en/of bestanden (documenten, foto's,...) kan vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik sauvegarde jg aangeef om van te recupereren krijg ik niets

Ik heb aangeklikt "restaurer les fichiers de tous les utilisateurs" en heb volgend bericht in shot 1 geplaatst

Ik heb wel enkele bestanden terug gevonden zoals bv "bookmarks" Die heb ik gevonden onder de map E .  Dit toon ik even in shot 3 waar staat favoris, picasa en video's.  Ik heb picasa geopend maar daar staan niet alle foto's op, maar op de map video's heb ik ALLE video's kunnen recupereren.

 

Maar ik heb nog niet alle items aangeklikt om te kijken wat en waar ik kan recuperen

 

Ik heb alles opgeslagen in de map C: \RECUPERE die we onder Acer C gecreeerd hebben. zie shot 1

Als ik echter op de map RECUPERE klikt krijg ik als beeld wat in shot 2 staat.  Alles is er "protected" door "MsolmProtect".  Als ik op de mappen MsolmProtect klik krijg ik een gecodeerde tekst te zien waarmee ik niets kan doen

Ik denk als we deze protectie kunnen verwijderen dat ik alle bestanden MISSCHIEN terug kan openen.

Moet ik alle mappen in shot 1 eens doorlopen en aangeven wat ik er vind?

Dit vraagt heel wat tijd denk ik maar als het nuttig is zal ik het zeker doen.

 

In ieder geval zal ik als er iets correct gerecupeerd word dit in de map C:\RECUPERE plaatsen zodat we later kunnen opsplitsen naar de 5 verschillende mappen die we dan nog moeten creeren.

 

Ik wacht op Uw reactie nu.

 

Capture.PNG

Capture.PNG

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het beeld "sauvegarde et restauration hierboven kan ik onderaan ook nog aanklikken "choisir une autre sauvegarde comme source de restauration des fichiers"   Dit ziet u in mijn voorlaatste bericht.

Dit heb ik nog niet gedaan want dit zou kunnen interfereren met de vorige actie.

Ik wacht hiervoor op uw instructie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.