Ga naar inhoud

touchpad/muis - ventsters springen op achtergrond


lievend

Aanbevolen berichten

Ontdekking gedaan :

Ik heb me aangemeld met het account van mijn dochter en wat zie ik : touchpad werkt correct.

Ik heb dan mijn account volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Mijn ontgoocheling is groot  - touchpad werkt terug niet met mijn account !!!!!

Hoe is dit in godsnaam mogelijk ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

11 minuten geleden, lievend zei:

Hoe is dit in godsnaam mogelijk ???

Misschien zijn we nu wel dicht bij de oorzaak van het probleem geraakt.

Meldt u zich aan met een Microsoft account?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lievend zei:

Ja, alle accounts zijn microsoft . 

 

Dan is hoogstwaarschijnlijk een instelling in het profiel van je Microsoftaccount verantwoordelijk voor je probleem.

Meld u aan met uw Microsoft-account (e-mailadres en wachtwoord) en kijk je instellingen eens na.

Maak als test ook eens een lokale gebruikersaccount met administrator rechten op je pc aan. Geef deze bv de naam Eigenaar. Ik verwacht dat je onder die account die problemen ook niet zult hebben.

Een dergelijke account kan nuttig zijn wanneer je Microsoft gebruikersaccount beschadigd geraakt. Zo heb je altijd nog via die account toegang tot je pc. in uw geval zou dat sowieso nog wel kunnen via de account van je dochter, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie hieronder resultaat :
 
C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow
Beginning system scan.  This process will take some time.
Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.
Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
C:\WINDOWS\system32>
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK,

 

Klik op START > Instellingen / Apparaten / Muis en Touchpad.

 

Vergelijk de instellingen eens met onderstaande afbeelding. Zie muisaanwijzer in e afbeelding. Staat dat bij u ook AAN?

Muis en toetsenbord instellingen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.