Ga naar inhoud

touchpad/muis - ventsters springen op achtergrond


lievend

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 1-12-2016 om 20:53, droske zei:

Maak als test ook eens een lokale gebruikersaccount met administrator rechten op je pc aan. Geef deze bv de naam Eigenaar. Ik verwacht dat je onder die account die problemen ook niet zult hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou je kunnen overwegen om je data over te hevelen naar die lokale account. Zorg ervoor dat deze administrator is. Daarna verwijder je je oude Microsoft gebruikersaccount. Dus NIET je Microsoft ID.

De nieuwe account koppel je dan aan je Microsoft ID(account) en je bent weer vertrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lievend zei:

Ben je zeker dat het zal opgelost zijn want vraagt veel tijd om alles opnieuw in te stellen en terug te plaatsen . 

 

Neen, dat kan ik je niet voor 100% garanderen. Zeker gezien volgende...

 

6 minuten geleden, lievend zei:

Ik heb reeds (zie hierboven ) mijn account volledig verwijderd . 

Ja, dat had ik gelezen. Vandaar mijn vermoeden dat het bijna niet anders kan dan dat de oorzaak in je Microsoft profiel zit.

Ik ben ooit nog maar eens 1x naar de instellingen van een Microsoftaccount (van mijn dochter) moeten gaan om toetsenbord instellingen aan te passen. Ze had een Windows 8 tablet met QUERTY toetsenbordinstelling omwille van een extern usb toetsenbord en die instelling werd steeds overgenomen (gesychroniseerd) naar haar nieuwe Win10 laptop die met een AZERTY toetsenbord was uitgerust. Dat is ruim een jaar geleden en het is voor mij geen routine. Je moet daarvoor moet allereerst via deze link inloggen. Hoe het dan verder moet heb ik niet onthouden en vind ik bij nazicht niet meer terug.

Ik hoop dat er iemand langs komt die je daarbij beter kan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.