Ga naar inhoud

HP ProLiant ML350 G5 Server RAM error


Aanbevolen berichten

Een goede middag,

Ik heb een HP ProLiant ML350 G5 server die ik gebruik als NAS, webserver en om mee te spelen.

Nu wil ik de server graag upgrade door een 2e processor en wat extra RAM toe te voegen.

Op dit moment zitten er 2X1GB origineel door HP geleverde Samsung sticks en 2X1GB HYS72T128420HFA sticks.

Nu heb ik een 4X2GB RAM kit (HYS72T256920HFA) gekocht die volgens de site in mijn server zouden moeten werken.

Helaas geeft de server na het installeren van de sticks een error door te piepen en de lampjes naast de RAM sticks oranje te maken.

Ik heb ook alle sticks 1 voor 1 geprobeerd maar dit werkte ook niet.

 

Ik heb de specificaties van de server vergeleken met de datasheet van de RAM sticks maar ik kon niet vinden waarom het niet zou werken.

Doe ik iets verkeerd of kijk ik verkeerd?

Iemand die mij zou kunnen helpen?

 

Alvast bedank voor de hulp,

Groetjes Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een beetje rond gekeken op het grote internet. Je kan nu dus alleen maar dingen als bios updates downloaden als je nog binnen je garantie zit of een service contract hebt.

Ik snap dat het niet de bedoeling is maar zo'n contract kan ik niet betalen en het is alleen maar voor de hobby: Iemand hier op het forum die een service contract bij HP heeft die voor mij die BIOS update kan downloaden?

https://h20566.www2.hpe.com/hpsc/swd/public/detail?sp4ts.oid=1123563&swItemId=MTX_b80e134db9c14414b49e2e03de&swEnvOid=4092

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.