Ga naar inhoud

USB probleem


Amadeus1966

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou nog even willen toevoegen dat het misschien een defecte USBpoort kan zijn. Heb dikwijls al gezien dat de plastic plaatjes van de USB poorten afbreken en de geleiders vrijspel hebben (kortsluiting of slecht contact) !

 

Dit kan eenvoudig opgelost worden maar check heel even of ik die weg verder mag inslaan !

 

Groetjes, Louise.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎12‎-‎2016 om 15:28, LouisePorkolt zei:

Hoi,

Ik zou nog even willen toevoegen dat het misschien een defecte USBpoort kan zijn. Heb dikwijls al gezien dat de plastic plaatjes van de USB poorten afbreken en de geleiders vrijspel hebben (kortsluiting of slecht contact) !

 

Dit kan eenvoudig opgelost worden maar check heel even of ik die weg verder mag inslaan !

 

Groetjes, Louise.

Sorrie voor de late reactie ( ivm werk ben ik niet dagelijks thuis ).

Ik heb zojuist de poorten bekeken maar daar is niets aan te zien, de plastic "lipjes" zijn ook heel.

Op ‎14‎-‎12‎-‎2016 om 15:28, LouisePorkolt zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2016 om 15:28, LouisePorkolt zei:

Dit kan eenvoudig opgelost worden maar check heel even of ik die weg verder mag inslaan

 

 

@LouisePorkolt

 

Op PCH mag je elke weg verder inslaan, maar hou er wel rekening mee dat deze weg enkel online afgelegd mag worden. Verwijzingen naar hersteldiensten, computerbedrijven, e.d. kunnen niet de bedoeling zijn. Het is de TS die - aan de hand van jouw suggesties - de weg zelf moet afleggen die online aangegeven wordt. Dit gewoon maar even voor de duidelijkheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel er weinig voor om dit doosje richting een pcboer te brengen voor reparatie.

Pc reparaties houd vaak niet meer in dan het vervangen van componenten,

in dit geval zou het dan het moederbordje worden.

Niet iets wat ik zelf niet zou kunnen, ware het niet dat gezien de leeftijd dat dergelijke borden niet echt meer op voorraad liggen.

Daarnaast zou een eventuele vervanging alleen maar kapitaalvernietiging zijn gezien de leeftijd.

Een tweedehands laptopje aanschaffen die qua specs stukken moderner is zou economisch gezien een betere oplossing zijn.

 

Ik hoopte een beetje te kunnen terugvallen op ervaringen van anderen, dat er misschien iets was wat ik over het hoofd had gezien.

  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

... het idee van ons team was inderdaad dat medelid Louise Porkolt je de weg naar een PC-boer wilde opsturen. Vandaar mijn tussenkomst hierboven ... maar met deze opmerking alleen is je probleem natuurlijk niet opgelost. Dus wordt het nog steeds wachten op de "gouden tip" van medewerkers of andere forumgebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎12‎-‎2016 om 21:40, Amadeus1966 zei:

Ik hoopte een beetje te kunnen terugvallen op ervaringen van anderen, dat er misschien iets was wat ik over het hoofd had gezien.

 

en wat is het effect van de acties die voorgesteld zijn mbt terugzetten van de bios en updaten van de bios......? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja vrees het ook.

Zolang er nog sprake is van leven hou ik hem nog aan, maar ga ondertussen alvast wel voorzichtig oriënteren voor iets anders.

 

Maar hou wel alle opties open, dus als iemand nog een idee heeft hou ik mij aanbevolen.

Wat ikzelf nog als idee had was om dat ding in hoofdgroepen uiteen te nemen en alles eens even goed opkuisen van binnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.