Ga naar inhoud

Skype


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hou a.u.b. rekening met de opmerkingen die Droske hierboven gemaakt heeft. Indien je in herhaling valt met het plaatsen van quotes of PB's zetten we dit topic stop (oplossing of geen oplossing). Om nog een reactie te geven op het logje dat je geplaatst hebt, mag je nu het volgende uitvoeren.

 

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de aangeboden extra's uit en ga dan verder met de installatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
Resethosts;
InstallerService;s
C:\Program Files\TrueKey\Mcafee.TrueKey.InstallerService.exe;f
C:\Users\Jeanpaul\AppData\Roaming\SimpleStar;fs
C:\Users\Jeanpaul\AppData\Roaming\AVAST Software;fs
C:\Program Files\AVAST Software;fs
C:\Program Files\WinZip Registry Optimizer;fs
C:\Program Files\McAfee;fs
C:\ProgramData\AVAST Software:fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb die fameuze berichten uit dit vak gehaald.

 

Nu, ik herhaal nog even wat het juiste probleem is :

 

Tot voor enkele maanden had ik geen enkel probleem met Skype.

Op bepaalde dag was het gedaan.

Bij een oproep naar een familielid  liep de oproep door, doch toen deze antwoordde  kwam op het scherm een secondenteller  en bij 11 à  13 seconden stopte die en verbrak deze link .

Ik bleef echter in contact maar met schriftelijke berichten. Wederzijds.  Het zijn dus de videobeelden en audio die niet doorgingen.

Dit bleek  (?) achteraf te wijten aan een update van Skype die is doorgevoerd.  Ook een uitleg van microsoft is dat er blijkbaar geen ondersteuning meer wordt gegeven van SS2E.

Wat dat betekent weet ik niet en sinds die "update " is het niet meer mogelijk nog audio en videobeelden te gebruiken.  Schrijven  , onderaan , en sdoorsturen gaat.

Zo, dit om u een juiste info te geven van het probleem.

Ik wacht nu nog even op uw antwoord alvorens uw tips  (JAVA) uit te v oeren   om te zien of dit wel de werkwijze moet zijn, oké ?

groeten,

PS : ik hoop dat de heisa nu achterwege blijft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de opdracht gedaan  maar dat blijft maar duren.

Ondertussen  kunt u zien naar de bijlagen , één van de zoek.exe   en één van de log in  C:   zoek.ex 

 

Is dit nu gedaan of moet dat nog verder want ondertussen staat de anti virus bescherming uit.

 

PS :  ik verwijs hierbij naar het bericht van 10 december met Lomar.  Er hoeft niets aan de bbox te worden gewijzigd !!!!

Daar zit de oplossing want ik heb dat nu gedaan en had terug visueel beeld en klank.  Wel met een oudere versie van Skype. IK heb de updates in Skype geblokkeerd dus ik weet niet wat het gaat worden als Skype opnieuw gaat updaten  hier.

 

Bekijk de bijlagen en zeg wat dit nog betekent.

printscreen files005.bmp

printscreen files004.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk de bijlagen en zeg wat dit nog betekent.

 

 

******************************************Ik wacht af want heb nog maar 1 iemand kunnen contacteren op Skype. Zie wat met de anderen en afwachten als de laatste versie van Skype terug wordt upgeladen.

Wat is uw indruk van die opdracht, is dit uitgevoerd of , als ik het opzet , loopt dat nog.

Ik daar geen eindresultaat op of zit dat in bijlage 005 ?

"zoek.exe zegt een vlugge scan maar dat bleef maar duren, zelf een ganse dag.

Wat moet daar nu nog mee gebeuren ?

Ik probeer eerst mijn andere contacten nog eens uit en laat het weten.

PS : toch dankje aan Lomar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverdomme, verklaart u mij eens wat dit weer te betekenen heeft ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Bekijk de mail hierboven waarin ik gewoon vraag/antwoord geef.

Ik zal een goed duidelijk zijn ter uwe attentie : 

ik heb geen belofte gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik iets beloof dan hou ik mij aan mijn woord .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was tevreden met de mail van Karel en heb er zelf niet op gereageerd   omdat ik daarmee akkoord ging.

Nu begin jij terug over die mails.

Ik heb zelfs een bedankje gegeven tav Lomar : die was op het goede spoor maar is ervan afgeweken. Waarom ?

 

NU :  IK HEB MAILS VERWIJDERD MAAR ALS ER IETS IS BLIJVEN HANGEN DAN IS HET OMDAT DIE WAARSCHIJNLIJK  INGECALCULEERD WAREN  DOORDAT DAT LANGE  LOGJE IN EEN MAIL ZAT EN NIET  ALS BIJLAGE.

 

U HEEFT ZELF GEZEGD DAT U BERICHTEN VERWIJDERD. HOE KOMT HET DAN DAT ER ALSNOG VAN DIE MAILS MEELOPEN ? ZIE MIJN ZIN HIER BOVEN !!!!!!!!

 

Als ik klik in het kader  "reageer op dit topic"  dan slaat de cursor  in het toegestuurde bericht.

 

Als u goed hebt opgelet  zet ik mijn antwoorden tussen een rij sterretjes zoals nu ook .

 

 

********************WAT WILT U NU  ?*************************

*************************************************************

 

DIT IS ECHT BELEDIGEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is nu eens een kwaadwillige mail.

 

***************************************************

*****************************************************

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.