Ga naar inhoud

Muis loopt vast


Depuisledebut

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik heb de laatste tijd nogal een probleem met mijn laptop. Ik moet hem veel gebruiken voor school, dus het is nogal lastig.

 

Af en toe kan ik mijn touchpad muis niet meer gebruiken. En daarmee bedoel ik dat ik gewoon nog verder kan werken met toetsenbord en dat soort dingen, maar dat de muis het gewoon niet doet. Af en toe springt hij er dan uit. Op dat moment kan ik dan wel klikken en de muis bewegen, maar bijvoorbeeld niet meer met twee vingers scrollen. 


Wat mij opvalt is op dat moment het icoontje van mijn muis rechts onderin verdwijnt. Het enige wat help om mijn muis weer goed te krijgen is mijn laptop opnieuw opstarten.

 

Zijn er tips over hoe ik ervoor kan zorgen dat het niet meer voorkomt? Alvast bedankt.

 

Helena

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook gezien je andere topic over het moeizaam opstarten en flikkerend scherm, lijkt me het beste advies: als er nog garantie op zit, ga ermee terug naar de winkel van aankoop, en zit er geen garantie meer op, ga dan naar de lokale pc-boer, want dit soort problemen heeft ongetwijfeld een fysieke oorzaak, en dat laat zich op afstand niet behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.