Ga naar inhoud

Wil niet normaal opstarten


Depuisledebut

Aanbevolen berichten

Hallo, nog een topic want ik had nog een vraag :-)

 

Af en toe heb wil mijn laptop niet normaal opstarten. Wat dan eigenlijk altijd gebeurt is dat ik mijn beeldscherm zie knipperen, van uit naar aan (dat zwart geknipper). Dit blijft dan doorgaan tot ik hem uit doe door de aan knop lang in te houden. Ik moet dan even een minuutje wachten voordat hij normaal wil opstarten. Als ik dat gelijk doe gaat hij weer knipperen en niet opstarten.

 

Is er een manier waarop dit gemaakt kan worden zonder dat ik hem terug moet sturen voor garantie? Ik heb mijn laptop dagelijks nodig voor school.


Wat ik trouwens al heb geprobeerd is de fabriekinstellingen. Helaas gebeurt het nog steeds

 

Helena

aangepast door Depuisledebut
Toevoeging informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien hier nog niets op geantwoord is, wil ik even meedenken...

(tussen haakjes: welkom op PCH!)

 

Op 6-12-2016 om 16:26, Depuisledebut zei:

Is er een manier waarop dit gemaakt kan worden zonder dat ik hem terug moet sturen voor garantie?

als ik dit lees en dan dit nog:

 

Op 6-12-2016 om 16:26, Depuisledebut zei:

Wat ik trouwens al heb geprobeerd is de fabriekinstellingen. Helaas gebeurt het nog steeds

 

dan denk ik dat je laptop nog onder de waarborg valt èn dat het wel eens een hardwarefout zou kunnen zijn.

 

Dus: als je laptop nog onder waarborg valt: gewoon teruggaan naar waar je hem kocht (daar heb je toch de waarborg voor?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.