Ga naar inhoud

PC crasht regelmatig


jeff48

Aanbevolen berichten

In Windows verkenner komt  geen H voor.

22 minuten geleden, iEscape zei:

Is het mogelijk om de iPod aan te sluiten op  een andere computer  ?

Niet onmiddellijk...

Ik zal zo snel als mogelijk de opties doornemen via de link hulp bij de iPod nano (7e generatie). en laat je nog iets weten.

 

Met vriendelijke groet

Jef 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd de iPod op te laden met een usb lichtnetadapter maar dit lukte niet.

 

19 uren geleden, iEscape zei:

Neem deze link eens door  >>  Hulp bij de iPod nano (7e generatie).

 

Bij de rubriek Als de iPod niet kan worden ingeschakeld of het scherm donker blijft heb ik volgende aanbeveling gevolgd:

  • .... Houd de sluimerknop en de thuisknop ingedrukt tot u het Apple logo ziet. 

Ik kreeg terug het normale scherm te zien en verbond de iPod via de oplaadkabel naar mij PC. iTunes ging meteen open.

 

De iPod staat nu ook bij de draagbare apparaten. Met volgende eigenschappen ter illustratie: 

 

Als ik de iPod aankoppel synchroniseert het en daarna krijg ik de mededeling verbonden steeds met twee halve cirkels met pijltjes: Wat wil synchroniseren bedoelen en wat doen de cirkels (die ronddraaien) wanner hij verbonden meedeelt. 

Ik vraag dit omwille van het feit dat er veel nummers op mijn iPod staan (die ik wil deleten - ze zijn er opgezet door iemand anders op een andere PC - omdat ze getuigen van slechte smaak :-)) die niet te vinden zijn wanneer ik IPOD V JEF (G:/) open.

 

Bedankt voor de link

 

Met vriendelijke groet - Jef

 

iPodapparaatbeheer.PNG

iPod eigenschappen algemeen.PNG

Ipod eigenschappen Stuurprogramma.PNG

iPod stuurprogramma bijwerken.PNG

iPod Details van stuurprogrammabestand 1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, jeff48 zei:

Bij de rubriek Als de iPod niet kan worden ingeschakeld of het scherm donker blijft heb ik volgende aanbeveling gevolgd:

  • .... Houd de sluimerknop en de thuisknop ingedrukt tot u het Apple logo ziet. 

Ik kreeg terug het normale scherm te zien en verbond de iPod via de oplaadkabel naar mij PC. iTunes ging meteen open.

 

De iPod staat nu ook bij de draagbare apparaten.

 

Dit is goed nieuws, de iPod functioneert nog :top:

 

2 minuten geleden, jeff48 zei:

Ik weet nu ook hoe ik die nummers kan verwijderen > via ITunes > iPod. Daar krijg ik alle nummers te zien.

 

Weer goed nieuws :top:

 

Veel plezier met de iPod & de computer :xd:

 

Ik neem aan dat dit topic mag worden gesloten ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.