Ga naar inhoud

PC crasht regelmatig


jeff48

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste versie Download iTunes for Windows (64-bit) Latest Version gedownload en blijkbaar is dat gelukt.

Ik heb ben echter niet zeker van een aantal taken die ik nog dien uit te voeren.

Afbeelding 1: ik heb op Ja geklikt...

Afbeelding 2&3: dan kreeg ik dit venster. Koppeling voor een programma instellen > Selecteer de extensies die standaard door dit programma moeten worden geopend en klik vervolgens op Opslaan.

 

Conflicteert iTunes met Windows Media Player? Kan ik de nummers die op Windows Media Player staan kopiëren naar iTunes?

Behoud ik de nummers die op mijn bibliotheek > muziek staan (exemplaar van Windows)? Of dien ik al deze nummers ook eerst naar iTunes te kopiëren.

 

Welke extensie dien ik te selecteren (er staan er reeds aangevinkt) om geen nummers kwijt te spelen uit mijn bibliotheek of Windows Media Player?

 

mvg - Jef

iTunes is niet ingeschakeld als standaardprogramma.PNG

koppelingen voor programma instellen.PNG

koppelingen voor een programma instellen2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, jeff48 zei:

Afbeelding 1: ik heb op Ja geklikt...

Dat is goed.

 

 

21 uren geleden, jeff48 zei:

Afbeelding 2&3: dan kreeg ik dit venster. Koppeling voor een programma instellen > Selecteer de extensies die standaard door dit programma moeten worden geopend en klik vervolgens op Opslaan.

Hier moet je gewoon klikken op opslaan.

Afhankelijk van de extensie van het bestand, zal het dan afgespeeld worden door Itunes of de windows media player.

Indien gewenst, kan deze lijst nadien nog aangepast worden via de instellingen van Itunes.

 

Itunes en Media Player kunnen gewoon naast elkaar gebruikt worden.

Je muziekbestanden staan in een of meerdere mappen opgeslagen.

Je kan zelf bepalen welke mappen moeten toegevoegd worden aan de bibliotheek > muziek in de windows verkenner.

De bestanden worden daardoor echter niet verplaatst of gekopieerd.

 

Ik gebruik zelf geen Itunes en dus kan ik er ook niet veel uitleg bij geven maar ik denk dat je hieronder wel enkele antwoorden vindt.

https://support.apple.com/nl-be/HT204668

http://www.pcmweb.nl/workshop/itunes-media-overzetten-naar-nieuwe-pc/p/3/stap-2-de-organisatie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie W.

 

Ik heb gekeken naar de links die je hebt toegevoegd. al zal wel een tijdje duren vooraleer ik daar wijzer uit word...

Ik hoop dat de modus 'Trial and error' me goed gezind zal zijn.

In elk geval bedankt voor de informatie.

 

Ook wil ik je bedanken voor je adequate wijze waarop je mijn PC problemen hebt verholpen met bijna vijf pagina's correspondentie. De computer loopt goed.

 

Mag ik zo vrijpostig zijn om je nog één gunst te vragen? Ik zou namelijk graag gratis films willen downloaden of bekijken, ken je een website die dat gratis aanbiedt? 

 

amicale groet,

Jef

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 uren geleden, jeff48 zei:

Ook wil ik je bedanken voor je adequate wijze waarop je mijn PC problemen hebt verholpen met bijna vijf pagina's correspondentie. De computer loopt goed.

Graag gedaan maar het is altijd leuk te vernemen dat je inspannigen gewaardeerd worden.

 

 

20 uren geleden, jeff48 zei:

Ik zou namelijk graag gratis films willen downloaden of bekijken, ...

Films hebben altijd een copyright en die gratis aanbieden is eigenlijk illegaal.

Als jij die illegaal aangeboden films gaat downloaden, ben je ook illegaal bezig.

Als je wil, mag je er verder naar zoeken op het web maar wij bieden daarbij geen hulp of ondersteuning.

Misschien jammer voor jouw maar als forum kunnenen mogen

wij ons niet bezig houden met illegale praktijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iTunes open krijg ik steeds terug de vermelding die ik bovenaan met screenshots heb laten zien: "iTunes is niet ingesteld als standaard programma voor het afspelen van audiobestanden. Wil je dit instellen in  het configuratiescherm voor standardprogramma's?"

Ik klik dan op ja en vervolgens op opslaan.

 

Ik kan dat wel blijven herhalen (op zich geen groot probleem).

Ik heb bij wijze van proef één nummer overgezet van mijn bibliotheek naar iTunes en dat is gelukt.

 

Kan ik eventueel op een andere wijze iTunes instellen als standaard programma zonder het risico te nemen dat ik alle nummers kwijtspeel of dat ik ze niet meer kan afspelen?

Ik heb een beetje schrik dat dit toch zou gebeuren. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik alles kwijtspeel.

 

Ik wist niet dat ik dan in de illegaliteit terecht kom.

 

mvg - Jef


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welk formaat (MP3, wav of nog iets anders) staan je muziekbestanden?

Probeer anders eens om deze extensies aan te vinken voordat je op opslaan klikt.

 

Je kan een muziekbestand altijd nog aanklikken met rechts en dan kiezen voor openen met ... en daar kiezen voor standaardprogramma selecteren.

Je krijgt dan een lijstje met de beschikbare media spelers.

Daar kies je dan voor ITunes en klik op OK om te bevestigen

 

Nummers kwijtspelen zou niet mogen gebeuren.

ITunes kopieert wel bestanden naar zijn bibliotheek maar laat de originele bestanden in hun oorspronkelijke map staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formaten: m4a - mp3 - wma - cda.

Die extensies heb ik aangeklikt zonder resultaat.

Toen heb ik alle extensies aangeklikt en opgeslagen: ik kreeg geen melding meer en

In mijn bibliotheek zijn nu de meeste icoontjes van iTunes te zien.

 

Dus dat probleem is blijkbaar opgelost.

 

Ik word wel geconfronteerd met een probleem dat ik niet had voorzien en dat samenhangt met de wens dat ik via iTunes muzieknummers op mijn iPod kon zetten.

 

als ik mijn iPod aansluit op de PC krijg ik volgende meldingen (afbeeldingen 1 & 2).

Zeer vreemd: gisteren heb ik nog muziek beluisterd op mijn  iPod. Hij werd ook steeds herkent in Windows mediaverkenner.

Momenteel krijg ik er zelfs geen muziek niet meer uit. De display van de iPod blijft leeg (zwart). Is dit toeval? Is hij stuk?

Als ik iPod noteer in Programma's en bestanden zoeken krijg ik enkel Word-documenten die volgende melding weergeven als ze worden aangeklikt afbeelding 3 ).

 

Weet jij wat hier aan de hand is?

 

 

het stuurprogramma voor het aparaat is niet geïnstalleerddKnipsel.PNG

USB apparaat word niet herkend.PNG

bestand converteren.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een iPod Nano ( 7e generatie)

Modelnummer en introductiedatum: A1446: 10-2012

Capaciteit: 16 GB.

Pakket bestond uit. iPod nano, EarPods en lightning-naar-USB-kabel

 

3 uren geleden, iEscape zei:

Wordt de iPod aangesloten met de originele Apple USB kabel aan de computer ?

Ja.

 

Bij apparaatbeheer staat onder Universal Serial Bus Controllers geen 'Apple Mobile Device USB Driver'. zie afbeelding 1

 

Ik heb de link https://support.apple.com/nl-nl/HT204095 geopend en kom tot en eerste constatatie die ik al had vernoemd:

21 uren geleden, jeff48 zei:

Momenteel krijg ik er zelfs geen muziek niet meer uit. De display van de iPod blijft leeg (zwart). Is dit toeval? Is hij stuk?

 

De 2de stap in  geval van "u ziet geen Apple Mobile Device USB Driverinstructies" kan ik dus niet uitvoeren. 2 Bewaar een schermafbeelding door op het iOS-apparaat tegelijk de thuisknop en de knop voor de sluimerstand in te drukken. Het scherm knippert even. zie afbeelding 2.

 

mvg - Jef

apparaatbeheer.PNG

Apple mobile deviceKnipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.