Ga naar inhoud

PC crasht regelmatig


jeff48

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nooit iets gewijzigd aan de silverlight instellingen.

De afbeeldingen die Jef toont, geven bij mij hetzelfde beeld.

Op de tab Weergave zijn bij mij de beide vakjes aangevinkt.

De updates staan op automatisch ingesteld.

 

Misschien eens proberen om silverlight volledig te verwijderen en dan een registeropruiming doen met CCleaner.

Daarna de pc herstarten en silverlight opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Misschien eens proberen om silverlight volledig te verwijderen en dan een registeropruiming doen met CCleaner.

Daarna de pc herstarten en silverlight opnieuw installeren.

 

Is dat een aanbeveling Kweezie W.?

Ik neem aan dat je communiceert met Staff?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎/‎01‎/‎2017 om 12:00, droske zei:

Installeer de Meest recente Windows Update Agent.

Herstart de pc en laat hem minstens tot vanavond aan staan.

Van zodra er updates beschikbaar zijn wordt dat aan de hand van een icoontje in de taakbalk weergegeven. Opgelet, dat kan in eerste instantie verborgen zitten achte het kenmerkende ^ - teken. Sleep het dan naar de systeembalk zodat je het in het vervolg altijd snel opmerkt.

Belangrijk: In de huidige situatie is het van groot belang dat je nooit meer dan een 50 à 60 tal updates ter gelijkertijd laat downloaden en installeren. Geef ook eerst voorrang aan alles wat met .NET Framework te maken heeft.

Je zult bij dat updaten heel veel geduld moeten hebben want dat gaat meer dan een 24 uur duren vooraleer alles geïnstalleerd is.

 

Deze instructie heb ik waarschijnlijk (aan zekerheid grenzend) niet uitgevoerd. Ik heb daarnet geklikt op die instructie maar de informatie is voor mij te gecompliceerd omdat er verschillende mogelijkheden worden opgegeven op die pagina. Hierdoor werd ik onzeker en ben gestopt nadat ik met de rechtermuisknop op windows update heb geklikt op stop.

 

Hierbij de handleiding:

  1. Windows 7, Windows Vista, or Windows XP
    • Restart the Windows Update service. To do this, follow these steps:

     

      • Press the Windows logo Key+R to open the Run box.
      • Type services.msc in the Run box, and then press Enter.
      • Right-click Windows Update in the Services management console, and then click Stop. If you are running Windows XP, right-click Automatic Updates, and then click Stop.
      • After Windows Update stops, right-click Windows Update, and then click Start. If you are running Windows XP, right-click Automatic Updates, and then click Start.
    • Open the %systemroot%\system32 folder. %systemroot% is the folder in which Windows is installed. For example, the %systemroot% folder is C:\Windows.
    • Right-click Wuaueng.dll, and then click Properties.
    • Click the Details tab, and then locate the file version number.

Note The latest version of the Windows Update Agent for Windows 8.1 is 7.9.9600.16422. The latest version of the Windows Update Agent for Windows 8 is 7.8.9200.16693. The latest version of the Windows Update Agent for Windows 7, Windows Vista, and Windows XP is 7.6.7600.256.

 

 

 

Kunnen jullie mij begeleiden bij de opdracht “Installeer de meest recente windows Update Agent”?

 

Als die windows Update Agent is geïnstalleerd dan kunnen we misschien ook de configuratie van Silverlight aanpassen.

 

 

 

Moest dat worden opgelost dan blijft misschien enkel het probleem nog op te lossen m.b.t de hoge temperaturen van de processor en de videokaart. Maar aangezien de ventilatoren zijn ontstoft is misschien ook dat probleem intussen opgelost.

 

Hierbij ook een screenshots van Silverlight. Moeten beide opties bij weergave worden aangevinkt? Bij tab updates kan ik nog steeds niet kiezen voor automatisch updates installeren.

 

mea culpa!

 

 

 

 

tabweergave Silverlight11012017Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download het bestand windowsupdateagent-7.6-x64.exe

Sla het ergens op waar je het makkelijk kan terugvinden.

Ga dan naar het bestand en dubbelklik er op.

Bevestig de uitvoering en volg verder de instructies van de installatieprocedure die op het scherm komen.

Herstart de pc na de installatie en wacht af gedurende enkele uren.

Als dit het probleem heeft opgelost, zou je dan wel updates moeten binnekrijgen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is niet opgelost. Ik krijg geen updates binnen.

Wel 1 op 08/01/2017: zie bestand.

 

Vanaf 25/07/2012 t/m 13/07/2015 kreeg ik updates die voltooid waren.

Waarom ik beheerd word door een systeembeheerder is een compleet raadsel: Het is een persoonlijke Computer die nooit in verbinding heeft gestaan met een netwerk.

 

Nog opties?

 

Thanks

Windowsupdate.PNG

aangepast door jeff48
ik dacht er nog info aan toe te voegen, maar die info staat er reeds op
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat wel om een update van 15/09/2015 maar het is alvast een goed teken dat je een update hebt binnen gekregen.

Blijkbaar werkt de windows update dan toch maar met "vertraging".

 

Als de updates van een gans jaar moeten opgehaald worden, kan dat meerdere uren duren.

Zet de pc aan en schakel de slaapstand uit zodat het systeem actief blijft en laat hen zo enkele uren (bvb 's nachts) staan.

Kijk dan of er updates worden gevonden en/of geinstalleerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.