Ga naar inhoud

Windows 10


Amonra

Aanbevolen berichten

De installatie van onderdelen van Windows Essentials 2012 is bij jou helemaal fout gelopen. Daardoor ontbreekt Windows Essentials 2012 op jouw pc in de lijst 'Programma's en onderdelen'. Je kunt Windows Essentials 2012 dus helaas niet op die manier verwijderen. Misschien hebben andere forumleden nog een idee om de mislukte installatie van Windows Essentials 2012 ongedaan te maken.

 

Windows Essentials 2012 is absoluut niet hetzelfde als Visual Studio. Hoe kom je daar op? De namen lijken niet eens op elkaar.

Als antivirus lijk jij AVG te gebruiken. Voor zover ik heb kunnen nagaan komt Visual Studio 2012 mee bij de installatie van AVG en is het nodig voor een goede werking van AVG. Laten staan dus zolang jij AVG gebruikt.

 

Microsoft Office 365 mag je verwijderen. Dat zal een zogenaamde proefversie zijn. In plaats daarvan kun jij immers gebruik maken van OpenOffice 4.1.3, wat jij al op je pc hebt staan.

--------------------

Enkele opmerkingen over andere programma's die ik in jouw lijst zie staan:

FormatFactory lijkt een handig programma, maar bij de installatie daarvan krijg je heel makkelijk ongewenste software erbij.

Hetzelfde geldt voor programma's van Wondershare, waarvan jij het programma Data Recovery hebt geïnstalleerd.

Spybot Search en Destroy was 10 jaar geleden een goed programma om adware en spyware te ontdekken, maar is achterhaald door de tand des tijds. Tegenwoordig scoort dat programma niet zo goed meer. Ik zou het verwijderen. In plaats daarvan heb jij al Malwarebytes geïnstalleerd, wat veel beter scoort.

 

50 minuten geleden, Amonra zei:

Ik stuur een knipsel met de vraag wat de bovenste 2 items zijn

 

Welke items bedoel je precies? Er staan immers niet 2, maar 3 items bovenaan. Het programma met de naam 1.0.0 zal jou onbekend zijn, vermoed ik.

Je moet in het venster Programma's en onderdelen even voor een andere weergave kiezen, die jou meer informatie verschaft.

Klik daarvoor op het naar beneden gerichte driehoekje dat je in dat venster rechtsboven ziet:

 

58b2de5946a59-weergave_kiezen.png

 

Kies dan voor Details:

 

58b2de7d06b16-Details.png

 

Kijk dan achter 1.0.0 in de kolom Uitgever. Dan zie je wie dat programma gemaakt heeft.

Heb jij nog geen kolom Uitgever, dan kun je die erbij zetten. Dat doe je door met de rechter muisknop op de kolomnaam Naam te klikken. Zet dan een vinkje voor Uitgever.

Zie je Uitgever niet direct staan, dan moet je eerst op Meer klikken waarna je Uitgever kunt aanvinken. Probeer maar even.

 

58b2e02427f93-Meer_kolommen_kiezen.png

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je bepaalde software niet verwijderd krijgt kan je altijd eens REVO uninstaller (klik erop) proberen. Klik in die webpagina op de licht blauwe knop FREE DOWNLOAD.

Installeer het programma en vink tijdens de installatie eventueel ongewenste extra software uit.

 

Handleiding in bijlage. Handleiding Revo Uninstaller

Deze handleiding is nog niet aangepast i.f.v. de huidige versie van Revo Uninstaller maar nog perfect bruikbaar.

In de eerste fase van het verwijderingsproces maakt Revo gebruik van de uninstaller van Windows. Indien er na afloop van die eerste fase (zie afbeelding 4 in de handleiding) gevraagd wordt op de computer opnieuw op te starten dan moet je dat weigeren en de procedure van Revo gewoon verder zetten. Zie vanaf afbeelding 5 in de handleiding.

Herstart na afloop de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de explicatie ,ik heb de rest rommel van Essentials verwijderd en Microsoft Office 365 .Het programma met de naam 1.0.0 is een foto program ,laat ik staan maar het 2de item "AdblockPlus "is mij niet duidelijk wat dat is. zie bijlage. Volgens mij kan ik die ook verwijderen.

 

AdblockPlus.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adblock Plus voor IE is een invoegtoepassing voor Internet Explorer. Die zorgt ervoor dat je veel minder advertenties ziet wanneer je Internet Explorer gebruikt om te surfen op internet. Ik zou hem niet verwijderen.

 

Recuva is een programma om verloren bestanden mee terug te halen. Je kunt het hier downloaden: https://www.piriform.com/recuva

Klik daar op de groene knop met de tekst 'Download Free Version'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer via de oude HD schijf en info van Faq Felitec  geprobeerd het verloren calender bestand van Mindful terug te vinden . Volgens de faq. zou dat in de C. staan onder een Bin.bestand nou dat klopt dus wel alleen niet leesbaar .zie bijlage. Wat moet ik nu ???

MindFul.JPG

 

 

aangepast door Passer
Plaatje 2 en 3 verwijderd (reden: bevat nogal veel privégegevens en ze waren niet direct nodig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de bedoeling dan jij dubbelklikt op het bestand Mindful.bin om het daarna te openen met een willekeurig programma zoals Kladblok of Calc van OpenOffice. Het .bin bestand hoort namelijk bij het  programma Mindful en mag enkel door dat programma geopend worden.

 

Hoe moet je dan handelen? Ik vermoed op deze manier:

  • Het bestand Mindful.bin dat jij via de Verkenner gevonden hebt op de harde schijf van je oude computer mag je kopiëren en dan tijdelijk op het bureaublad van de nieuwe computer zetten.
  • Daarna start jij op die nieuwe computer het programma Mindful op.
  • In de menubalk van Mindful klik je op File > Open.
  • Blader dan naar het bestand Mindful.bin dat op je bureaublad staat en dubbelklik erop.
  • Als het goed is, wordt daarna de ingevulde kalender getoond in het programma Mindful.
  • Ik ken het programma verder niet, maar mogelijk moet je die ingevulde kalender daarna nog opslaan via File > Save as of zoiets.

Er bestaat ook nog de mogelijkheid dat het programma Mindful te oud is voor Windows 10 en dat het daarom niet op kan starten. Maar probeer het eens en laat maar horen hoe het verlopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was had ik het allang opgegeven en bij de plaatselijke boekhandel een papieren verjaardagskalender gekocht en daarop alle verjaardagen met balpen of potlood ingevuld. Dan was je al klaar geweest...

 

Op welk besturingssysteem draaide je vorige computer? Was dat Windows Vista, 7, 8 of 10?

Hoe benader jij de inhoud van de harde schijf van je vorige computer? Ik meen gelezen te hebben dat jij die oude harde schijf in een docking station stopt. Klopt dat?

 

In de afbeelding die jij hierboven liet zien, staan 2 Mindful.bin bestanden. Die hebben een verschillende grootte en ze lijken te zitten in de map Downloads van Internet Explorer. Daar horen ze niet te zitten. Die map Downloads van Internet Explorer mag je leegmaken. Je mag daar dus onderaan klikken op Lijst wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.