Ga naar inhoud

Windows 10


Amonra

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dat is heel mooi, dan mag je van mij de laatste stap doen:

 

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkje voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools



Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎2‎-‎2017 om 17:55, abbs zei:

Hallo,

 

Dat is heel mooi, dan mag je van mij de laatste stap doen:

 

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

 

 

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

 

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

 

Zet nu vinkje voor het volgende item:

 

 

  • Remove disinfection tools


     

 

 

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

 

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

 

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst een algemene opmerking: de volgende knoppen niet standaard gebruiken:

 

58b040ea66d2a-Deze_knoppen_niet_gebruike

 

Daarmee wordt namelijk herhaald wat je voorganger schreef en dat is meestal niet nodig. Bovendien neemt het extra ruimte in beslag.

Wanneer gebruik je die knop wel? Als je wilt reageren op een reactie van iemand die al een paar posten eerder gereageerd heeft.

 

Als jij gewoon wilt reageren, dan moet jij klikken in het vak onderaan waarin staat: "Reageer op dit topic". Je kunt daarna direct beginnen met het typen van je tekst:

 

58b041b0d4b06-Reageer_op_dit_topic.PNG

 

----------------------------------

Nu over Movie Maker: Volgens de tweede afbeelding die jij hierboven liet zien is Movie Maker al geïnstalleerd op jouw pc. Je bent dus klaar met de installatie.

Klik op het pictogram met het vergrootglas (= Zoeken in Windows) dat naast de knop Start staat. In het zoekvak dat verschijnt type je dan: Movie.

Zie je dan bij de zoekresultaten Movie Maker staan? Zo ja, klik dan op dat zoekresultaat om het programma te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoop problemen, Ramon...

In je laatste reactie toon je maar liefst 5 knipsels. Ik ga ze even nalopen:

 

1. Een knipsel waarin je gevraagd wordt of je de installatie van (onderdelen van) Windows Essentials wilt beëindigen. Uit een eerdere afbeelding werd al duidelijk dat volgens het installatieprogramma van Windows Essentials de onderdelen Photo Gallery en Movie Maker al geïnstalleerd zijn. Daar staat immers te lezen: "Deze programma's zijn geïnstalleerd: Microsoft One Drive; Writer; Photo Gallery en Movie Maker".

Misschien zijn die programma's niet correct geïnstalleerd. Dat zou kunnen blijken uit de tweede afbeelding:

 

2. Dit is een knipsel van de Verkenner, maar van welke map, vraag ik me af. Ik heb zelf geen enkele behoefte aan Movie Maker, maar ik heb het programma gisteren speciaal voor jou geïnstalleerd op een oude pc. De installatie van Photo Gallery en Movie Maker duurde vrij lang, maar verliep zonder problemen.

Na installatie hoort het uitvoerend bestand van Movie Maker (MovieMaker.exe) te staan in de map C: > Program Files > Windows Live > Photo Gallery:

 

58b17c5c30beb-Movie_Maker_zit_in_de_map_

 

Het is me niet duidelijk waar jouw knipsel vandaan komt. Als dat een knipsel van dezelfde map is, dan mis jij veel bestanden in die map. Daarnaast hebben sommige van jouw bestanden een extra extensie: .mui, bijvoorbeeld RegRes.dll.mui. Ik weet niet hoe dat komt.

 

3. Een knipsel waarin staat dat msnmgr.exe niet gestart kan worden, omdat er een dll bestand ontbreekt. MSN Messenger heet tegenwoordig Windows Live Messenger, meen ik en dat programma hoeft helemaal niet automatisch op te starten. MSN Messenger staat niet op mijn pc. Als jij het programma CCleaner op je pc hebt staan, dan kun je Ccleaner opstarten en via Gereedschap > Opstarten kijken of je daar MSN Messenger bij ziet staan. Zo ja, dan klik je op MSN Messenger met de rechter muisknop en kies je Uitschakelen. Daarna zal dat programma niet meer automatisch met Windows mee opstarten.

 

4. Dat is de afbeelding die je al eerder geplaatst hebt. Volgens de installer van Windows Essentials zijn Photo Gallery en Movie Maker al geïnstalleerd.

 

5. Dit knipsel toont de inhoud van de map C: > Program Files > Windows Live. Bij mij ziet die map er iets anders uit, namelijk zo:

 

58b18119c8fef-Inhoud_van_de_map_Windows_

 

Jij hebt dus ook de onderdelen Mail, Messenger en Writer geïnstalleerd, terwijl ik dat niet heb gedaan.

 

-----------------------

Ik stel voor dat jij nu alles van Windows Essentials gaat verwijderen. Bepaal daarna eerst welke onderdelen jij daarna weer opnieuw wilt gaan installeren. Ik raad je aan om enkel Moviemaker + Photo Gallery te installeren, verder niets. Windows Live Mail levert de laatste tijd bij veel mensen problemen op. Gebruik een ander E-mailprogramma.

 

Hoe verwijder je alles van Windows Essentials?

Zorg ervoor dat alle onderdelen van Windows Essentials gesloten zijn.

Klik met de rechter muisknop op de knop Start en klik dan op Programma's en onderdelen (staat helemaal bovenaan)

Scrol op die pagina naar beneden. Helemaal onderaan vind je Windows Essentials 2012. Klik daarop met de rechter muisknop en klik dan op Verwijderen/wijzigen.

In het volgende scherm klik je op "Een of meer Windows Essentials-programma's verwijderen.

In het volgende scherm zet je vinkjes voor alle onderdelen die getoond worden. Klik daarna op de knop Verwijderen die onderaan in dat venstertje staat.

Het verwijderen kan lang duren. Wacht rustig af, totdat Windows Essentials 2012 is verdwenen uit de lijst met programma's. Doe intussen even helemaal niets met de laptop.

Wanneer de verwijdering voltooid is, mag je CCleaner gebruiken. Eerst gebruik je van CCleaner het onderdeel Cleaner om de tijdelijke bestanden te verwijderen. Als dat klaar is gebruik je het het onderdeel Register om te scannen op fouten in het register. Als het scannen klaar is, klik je rechts onderaan op Herstel geselecteerde fouten. Er wordt gevraagd of je een back-up wilt maken. Altijd doen, dus Ja!

Herhaal het scannen met het onderdeel Register van CCleaner totdat er geen fouten meer gevonden worden.

 

Daarna pas mag je gaan proberen om Photo Gallery en Movie Maker opnieuw te installeren. Kies alleen die twee onderdelen om te installeren. Let op: de installatie van die programma's op mijn oude pc duurde flink lang. Misschien duurt het minder lang op jouw nieuwe laptop, maar je moet wel geduld oefenen, ook wanneer je denkt dat er even niets gebeurt.

Ik hoop voor je dat het nu wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,ik ga dus zo beginnen met Win.Essentials te verwijderen is dit hetzelfde als Visualstudio ??  ik zal MovieMaker niet meer installeren,teveel problemen ect. inplaats daarvan zal ik RoxioCreator Basic install. want daar heb ik nog de LicensKey van. Ik stuur een knipsel met de vraag wat de bovenste 2 items zijn en Microsoft Visual C++Redistributable en

Visual Studio 2012  en MicrosoftOffice 365-nl. Kan ik deze ook verwijderen ?????

 

Programmas Verwijderen..JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.