Ga naar inhoud

dr Alkema


misterfree58

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag ik heb gisteren mijn desktop opnieuw geinstaleerd met de oreginele herstel diskettes.Nu heeft hij de eerste 196 updates compleet geinstaleert maar er zijn nu nog 23 updates die hij vervolgens instaleert maar als hij ze dan configueert dan gaat het fout en zet hij de computer weer terug zonder die updates.Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit probleem op kan lossen want doordat hij die updated niet pakt kan ik hem ook niet naar windows 8.1 updaten en vervolgens weer naar windows 10 wat er al meer dan een jaar op zat.Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met vriendelijke groet jp.Alkema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel voor het snelle reageren.Ik had windows 10 altenate erop staan maar kreeg door een domme fout een chinees virus binnen die maar door bleef laden met onveilige websites dus heb ik de oreginele herstel diskettes die ik in het begin erbij heb aan geschaft en heb de opstart opties naar de dvd rom gezet zodat als hij dus opstart de hele schijf compleet wist en dan eerst windows 8 erop gezet heeft toen de optianele updates gedownload dat pakte hij allemaal toen een dag later waren er weer 23 updates nou die heeft hij gedownload maar bij het confugieren van de updates gaat het fout dan geeft hij aan fout bij het configueren en zet de computer weer terug zonder dat ik die updates heeft geconfigueerd en dit zijn dus de originele herstel discettes dus volgens mij heeft het geen zin om een andere cd rom te maken aan gezien dit de originele discettes zijn als ik het mis heb hoor ik dat graag van u want in het begin toen windows 10 uit kwam heb ik hem wel 3 keer terug gezet op deze manier omdat windows 10 nog niet echt perfect was vond ik pas later toen ze verschillende updates gedaan hadden ben ik zeer tevreden over windows 10 maar als ik die 23 updates er niet op krijg kan ik hem ook niet verder updaten want in de store staat al wel windows 8.1 klaar voor mij maar die pakt hij nog niet hopende dat u misschien nog een andere oplossing weet voor mij zou ik dat zeer waarderen ik dacht zelf al om ze 1 voor 1 handmatig te instaleren mvg misterfree58.:thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.