Ga naar inhoud

Powerpoint voorstelling


wolfrider

Aanbevolen berichten

Heb twee laptops, toshiba satellite en een lenovo thinkpad.

Op beiden staat dezelfde office pro, geinstalleerd met dezelfde cd en officiele code,

Wanneer ik een door mij gemaakte powerpointvoorstelling, die na muisklik   automatisch moet starten  en afspelen, aanklik , gaat het op de toshiba wel goed en op de lenovo niet , het is te zeggen op de lenovo moet ik met muisklik naar volgende dia gaan , op toshiba gaat dit automatisch zoals ik het wil.

het is identiek dezelfde voorstelling met dezelfde instelling.

hoe kan dit?

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het werk, in de pauze,  op Dell desktop.

Openen door muisklik via office pro, versie ??

Opgeslagen in verschillende formaten pps, ppsx en dergelijke op geheugenstick,maar thuis, op de toshiba , gaat alles goed, maar op de lenovo krijg ik niet de automatische diawissel die ik wil ...:mellow:

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt een powerpointvoorstelling aan in het programma Powerpoint. Daar heb je er voor gekozen om bij automatisch naar elke dia te gaan.

Dan moet je de powerpoint opslaan als powerpointvoorstelling (pps of ppsx).

 

2017-02-19_14h21_02.png.d141ac8fefc943ab98d7c3f005d178f8.png

 

Door op het aangemaakt bestand (powerpoint- voorstelling) te dubbelklikken speelt ze automatisch af als diavoorstelling.

Indien bij jouw het programma powerpoint geopend wordt in plaats automatisch op te starten als diavoorstelling werd het bewuste bestandsformaat aan het verkeerde programma gekoppeld.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, clarkie zei:

Je maakt een powerpointvoorstelling aan in het programma Powerpoint. Daar heb je er voor gekozen om bij automatisch naar elke dia te gaan.

Dan moet je de powerpoint opslaan als powerpointvoorstelling (pps of ppsx).

 

2017-02-19_14h21_02.png.d141ac8fefc943ab98d7c3f005d178f8.png

 

Door op het aangemaakt bestand (powerpoint- voorstelling) te dubbelklikken speelt ze automatisch af als diavoorstelling.

Indien bij jouw het programma powerpoint geopend wordt in plaats automatisch op te starten als diavoorstelling werd het bewuste bestandsformaat aan het verkeerde programma gekoppeld.

 

2 uren geleden, wolfrider zei:

Had ik al gedaan.

Zal morgen verder zoeken , nu even niet thuis.

Alvast bedankt!

 

Wat gebeurt er als je dubbelklikt op een pps(x) op de probleemcomputer? Opent het bestand zich in powerpoint zelf of.......? Maak er anders een printscreen van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren geprobeerd maar bestand opent gewoon niet...niet met powerpoint of apache open office, in geen enkel formaat....

degene waar ik het naar toe stuurde kreeg het wel open , dus  topic mag dicht !   :)

 

 

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.