Ga naar inhoud

Mp4 Videos verkleinen


Amonra

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik mijn videos die iets groter zijn dan 25mb kan verkleinen zonder kwaliteits verlies??? zodat ik ze per mail kan verzenden.

 Ze worden alleen maar groter als ik ze converteer naar een ander bestand. Op Google zijn wat programmas maar ik heb geen idee welke de goede is(virus vrij)

 Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Amonra zei:

verkleinen zonder kwaliteits verlies

dit kan natuurlijk niet. Er moet altijd iets  weggedaan worden en normaal merk je dat wel (zeker als je met het origineel vergelijkt)

 

maar idd: we transfer (er is een optie om door te sturen zonder dat je een mailadres moet doorgeven - moest je dit belangrijk vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel dat het met We Transfer kan maar mijn vraag betreft het verkleinen van een videoclip van ca.23Mb naar b.v 18Mb zodat ik het per mail kan verzenden.Ik kan maar max. 25 Mb verzenden.

Mijn contacten, velen kunnen niet overweg met links ect. (ca.80jaar) dus nogmaals mijn verzoek. Op Google staan wel enkele programmas

maar mijn angst om mijn net aangeschafte computer te besmetten is groot.

 

aangepast door Amonra
Type fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er nog de oplossing van je clip te zippen, maar dan in verschillende stukken èn in een exe.  (er zijn freewareprogs waarmee je het kan - desnoods bezorg je hem mij en bezorg ik je dan de film in zip èn in exe)

 

Dan krijg je bv 3 stukken en je bestemmeling hoeft dan maar op de eerste te gaan dubbelklikken en alles wordt uitgepakt en in één bestand teruggezet

(versturen moet dan wel in 3 (vb) mails en de files moeten in dezelfde map geplaatst worden)

 

Is dit voor je bestemmeling nog moeilijk (al kan je via telefoon ook wel wat meevolgen achteraf), dan kan je de clip nog altijd uploaden naar Youtube of naar Vimeo of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.