Ga naar inhoud

WinUpdates blijven mislukken


stephanreisig

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij kost het niets.

 

Je moet een usb-stick hebben en dan uitzoeken hoe je deze "bootable" maakt. In elk geval converteren van FAT32 naar NTFS, en minimumgrootte van 4 Gb, dacht ik.

 

Ik kon deze usb-stick toen niet zelf aanmaken omdat ik geen Windows meer had.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk ook, werkt sneller en makkelijker maar a. die moet bootable gemaakt worden (en TS kan makkelijker weg met het branden van een schijfje dan met het bootable maken van een usb )  en b. een installatie van Windows kan je best bewaren en dus stick versus cd:  op een stick bewaren koste je meer dan een schijfje branden en een schijfje houdt het langer uit in de tijd dan een stick.  Maar het is wel sneller en makkelijker.

TS moet maar uitmaken wat hij het makkelijkst vindt...

 

edit: 'k loop wat achter merk ik net - 'k had de laatste posts niet opgemerkt

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Passer zei:

...een schijfje houdt het langer uit in de tijd dan een stick...

 

 

Dit begrijp ik niet. Hoe lang houden beide het dan uit? Ik ben geneigd te denken dat een schijfje eerder "verbleekt" dan een usb-stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Leono zei:

k ben geneigd te denken dat een schijfje eerder "verbleekt" dan een usb-stick

even off-topic, maar 'k heb (zelfgebrande) schijfjes die het na  15 jaar nog goed deden, al moet ik zeggen dat ik niet àlle bestanden uitprobeerde en dus niet zeker weet of àlle bestanden nog goed waren (wat bij een windows-install wèl zou moeten zijn, maar dat soort schijven hoeft ook geen 15 jaar te blijven 'werken') - en een stick moet je - voor goed te zijn - ook geregeld wel eens aan spanning hangen want die verliezen ook.  (mijn schijfjes zitten wel allemaal in een afgesloten (van het licht) kast - scheelt natuurlijk veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, stephanreisig zei:

Ik heb mijn pc van mijn neef gekregen,

dus niet zelf gekocht. 

Windows 7 zat er toen al gewoon op.

 

Ik heb mijn neef gemaild

en gevraagd of hij een .iso-bestand van Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

via WeTransfer naar mij wil sturen,

zodat ik 't op een dvdtje kan branden.

 

Zodra dit gelukt is kom ik bij je terug! @Passer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.