Ga naar inhoud

emclient traag?


louis14

Aanbevolen berichten

ik ben van plan emclient te installeren.ik heb echter gelezen dat bepaalde personen problemen hebben met emclient namelijk dat emclient traag is bij het lezen van imap mails: het zou tot meer dan een minuut duren vooraleer een text-based imap email verschijnt bij het openen van de mail.

heeft iemand ook die ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb als test eM Client geïnstalleerd.

De bestaande accounts (IMAP) in Outlook 365 werden probleemloos geïmporteerd in eM Client.

E-mails openen zeer snel. Geen enkel probleem vastgesteld.

 

Niks belet je om naast je reeds bestaand e-mailprogramma een ander te installeren en het zo uit te testen. ben je tevreden kan je het andere mailprogramma nog verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eM Client is vrij nieuw.
Live Mail is niet meer te downloaden en na een clean install moest ik op zoek naar iets anders.
Thundrbird heeft een gruwelijke interface en Mail is te beperkt.
Op verschillende sites wordt eM Client aangeprezen en ik heb het nu een paar dagen in gebruik.
HET IS EEN VERADEMING:
- Zeer moderne interface vergelijkbaar met WLM maar dan zonder het hinderlijk Office-lint.
- Alle denkbare instellingen.
- Nu ook in het Nederlands
- Enz . . . . . . .
Test het eens uit, gewoon het beste en . . . .zeer snel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ed97,

 

Dank voor uw bericht  :top: en inderdaad eM Client is een goed e-mailprogramma.

Heb net geïnstalleerd :xd:

Het is alléén nodig om de gegevens juist in te voeren en de rest gaat vanzelf, zoals de server configuratie wordt automatisch opgehaald.

E-mailberichten, Agenda, Taken & Contactpersonen worden ook automatisch gesynchroniseerd.

De gebruikersinterface is ook rustig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.