Ga naar inhoud

Eén Firefox open, maar twéé in processenlijst


Houdini

Aanbevolen berichten

Sinds lange tijd heb ik het volgende vraagstuk, waar ik zelf niet uitkom omdat ik er niets over vinden kan.

 

Firefox is mijn standaard browser.

FF staat in de taakbalk en start ik met één enkele klik, er verschijnt dus één browser met tablad en voorkeur startscherm.

So far so good.

Maar.. volgens het proces overzicht in Windows taakbeheer staan er telkens twéé FF vermeldingen actief: eentje met 198.000 Kb en eentje met 127.000 Kb.

 

Op advies ergens op deze site heb ik FF opgefrist en teruggezet naar een standaard waarde.

Dit heeft niet geleidt tot een enkele procesregel.

Ik heb het idee dat mijn intern geheugen hierdoor onnodig belast wordt.

 

VRAAG:

Is deze situatie normaal en komt die bij iedereen voor en wat kan ik er aan veranderen waardoor dit weer één actief proces wordt??

 

Een beetje hulp en kennis is welkom! ;)

Dank alvast, Ed

aangepast door Houdini
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Houdini zei:

Kun je mij uitleggen wat je bedoelt en wat je wilt?

 

 

Neen, wat ik bedoel kan ik niet uitleggen want mijn commentaren lijken mij echt volkomen duidelijk. En, wat zou ik nu willen, behalve deelnemen aan de discussie? Ik zou eerder willen vragen wat er onduidelijk is, maar doet u zich geen moeite.

 

Ik heb overigens inderdaad soortgelijke problemen met mijn laptop geheugen als u. Maar, ik zal mij vanaf nu passief opstellen (geen commentaar meer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al goed, geen probleem.

Ik begrijp nu waar je op doelt, het kwam alleen wat anders op mij over.

Intussen begrijp ik dat het dubbele proces nodig is om de stabiliteit te waarborgen.

Ik laat het zo verder.

 

Bedankt voor jullie feedback, ik verlaat dit draadje.

Fijne Paas verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.