Ga naar inhoud

help! ik kan niet meer op mijn laptop inloggen


Mike95

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen...

 

 

Op mijn laptop staan belangrijke bestanden die ik gebruik voor studie, stage en werk. Nu dacht hij opeens om mij geen toegang meer te bieden tot mijn account. Het gaat om een Asus Vivobook S400c. Het probleem is... dat wanneer ik mijn laptop opstart, ik mijn wachtwoord in moet vullen voor toegang. Ik vul mijn wachtwoord in en het lijkt alsof ik aangemeld wordt. Wanneer dit proces klaar is kom ik op een gastaccount terecht en meld het systeem mij dat dit kan gebeuren en ik mij gewoon weer even af en aan moet melden. Dit heb ik meerdere keren geprobeerd en ik kom steeds maar weer op dat gastaccount terecht. Ik wordt er nu wel een beetje gek van dat ik niet bij al mijn bestanden kan en vraag mij dan ook af of iemand dit herkend, mij hier tips over kan geven, of zelfs misschien meteen een oplossing weet.

 

Het gaat mij erom dat ik mijn bestanden weer terug krijg. Dus een grote fabrieksinstellingen-reset is volgens mij geen optie dan meer toch?

 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Allereerst: Geen paniek en :welkom:op het forum!

Welke windows heeft u?

Ook probeert u dit al eens:

Wanneer in het guest account ga naar start, daar typ je netplwiz en druk je op enter.

als er een guest account staat dan selecteer je die en vink je bovenstaande text aan

anders selecteer je je hoofdaccount met al de gegevens en haal je daar het vinkje weg.

Dan start je opnieuw op.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Wat is moet laten weten in je volgende bericht:

Is het probleem opgelost?

Welke windows gebruikt u?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mvg,

Jonas

 

(vorige foute post weggehaald - Passer)

aangepast door Passer
Iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jonas,

 

 

Bedankt! haha. Ik heb er wat mensen naar laten kijken die ik ken en het probleem is ondertussen opgelost. De harde schijf is uit mijn laptop gehaald en in een kastje gestopt waardoor ik m als externe harde schijf kan gebruiken. Heb alle belangrijke documenten over kunnen zetten en de harde schijf wordt er straks weer terug in geplaatst. Daarna een grote reset en dan hoop ik m weer normaal te kunnen gebruiken. 

 

Om antwoord te geven op je vraag, het is al opgelost!

 

Bedankt voor je reactie!

 

 

Groeten, Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.