Ga naar inhoud

We Transfer: hebben jullie ook die ervaring?


Aanbevolen berichten

'k denk dat ik eruit ben: ik schakelde Addblockplus uit op WeTransfer maar ... het hielp nog niet

 

Zie hier wat er telkens gebeurde:   https://we.tl/5ccsWuo86h (let na een aantal seconden op de tijdsaanduiding in het kadertje: hoe die oploopt)

 

Maar je post, Nokiaprox, deed me in die richting verder denken: soms spelen filmpjes niet af zolang ik (meestal) Ghostery en (zeker) Noscript niet uitgeschakeld heb (op die pagina- wat noscript betreft)

 

en dus herstartte ik FF eens met uitgeschakelde addons en nu ging het zoals vroeger.

 

'k deed nog maar één test en één zwaluw maakt nog  geen zomer, maar 'k denk toch dat het hem dààr zat ~ en anders horen jullie het nog wel :)

 

Dank je Nokia voor je wegwijzertje !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan je op die manier verder gebruikmaken van WT.

Je vindt trouwens veel klachten dat de upload stopt na 5 MB, sommige dateren al van 2014 (google eens op wetransfer stops at 5 mb). De meest gegeven oplossing is om de virusscanner tijdelijk uit te zetten!

Zo zie je maar dat je je PC ook té goed kan dichttimmeren ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, nokiaprox zei:

Je vindt trouwens veel klachten dat de upload stopt na 5 MB

dat er al vroeger klachten waren had ik dus gemerkt - dat ze rond de 5 mb zaten had ik niet opgemerkt.

 

Dat filmpje hierboven is eigenlijk het tweede, het eerste: daarbij merkte ik dat de  pagina van WT telkens een wat 'stotterde' op het ogenblik dat ze blijkbaar een nieuwe background wilde laden (en er niet in lukte) - dat filmpje heb ik nog, maar 'k weet niet of het nog nodig is van een link te zetten, we zijn tenslotte dat punt al voorbij.

en dàt feit deed me - samen met jouw opmerking - verder denken aan andere addons

Met mijn virusscanner heeft het blijkbaar (voorzichtig formuleren) niet te maken. - volgende uploads zullen het bevestigen of tegenspreken, maar zo dikwijls moet ik niet iets gaan uploaden.

7 uren geleden, Passer zei:

maar 'k denk toch dat het hem dààr zat ~ en anders horen jullie het nog wel :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.