Ga naar inhoud

Windows 10 Mail verzendt niet

IE8
 Delen

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je reactie.

Windows 10 Mail nog niet eerder gebruikt, maar dit is een vreemde vogel.

Enkel e-mailadres en wachtwoord invullen zou voldoende zijn ?

Wellicht omdat ik nog een Skynet adres heb, dat Microsoft de verkeerde gegevens (die van Proximus) invult.

Ik kan er echter niet aan om die zelf in te vullen.

Zie bijlageskynet.png.00f70bb2d06a2a50581fabda76a0dcb7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even getest met Outlook 2016.

Hier kan ik de instellingen zelf invullen en alles werkt naar behoren.

Dan zal ik voortaan terug Outlook gebruiken en Windows 10 Mail verwijderen597b370875a43_outlook2016.png.0c08a70a0c71c26638f3ffb45fff71ff.png.

Enkel of ik die aanmelding via SPA nog moet aanvinken weet ik niet.

Graag nog advies hierover.

In ieder geval bedankt voor jouw interesse in dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jouw hulp.

Op de pagina die je opgeeft vermeldt Microsoft hetzelfde: emailadres en wachtwoord volstaan om de verbinding in te stellen.

Via trial and error heb ik ondertussen de oplossing gevonden.

Die deel ik hier nog mee voor wie met hetzelfde probleem te kampen heeft:

1. Dit zie je als je de Microsoft hulppagina opent (Windows 10 Mail 1.png)

Hiermee kom je niet verder, je kunt niet zelf je instellingen invullen.

2. Hier komt de oplossing: ga met de muis op de rechterkant van het venstertje staan, dan verschijnt een schuifbalk (Windows 10 Mail 2.png)

Schuif je die naar beneden dan verschijnt de verborgen optie 'Geavanceerde Configuratie' .

Dit is de enige plaats waar je zelf je instellingen kunt invullen.

Windows 10 Mail 1.png

Windows 10 Mail 2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.272
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Becca
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Marij10
      Hallo,

Ik heb een iPad Air en een Sony Z1Compact, ik gebruik op beide een iCloud account voor de email.
      Gisteren kreeg ik een update voor de Ipad en er werd gevraagd of ik een extra authentificatie wilde instellen. Dat heb ik gedaan maar daardoor onstonden er problemen met verzenden op mijn telefoon dus ik heb het in samenspraak met Apple ongedaan gemaakt.
      Ik had een nieuw wachtwoord aangemaakt voor het iCloud account, dat heb ik op mijn telefoon ook ingevoerd bij inkomende mail.

Helaas kan ik nog steeds geen email verzenden op mijn telefoon. Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, de telefoon aan-en uitgezet en ook gegevens gewist. Het helpt allemaal niks.
      Sony zelf zegt dat de enige optie resetten naar fabrieksinstellingen is maar ik denk steeds dat ik het wachtwoord voor uitgaande mail ook nog moet invullen maar ik weet niet waar.
      Kan iemand mij hierbij helpen?
      Graag hoor ik het!
    • Door Michiels123
      Beste,
      Ik heb een game genaamd: Farming Simulator 2013 .
      Als ik eventjes vooruit stap in de game, dan krijg ik de melding: Rapport Verzenden.
      Ik kan hierdoor niet meer spelen, en het is heel irritant.
      Kunnen jullie mij hier mee helpen?
    • Door monica
      Goedenmiddag , ik ben een fotoboek van Albelli aan het maken als ik het wil verzenden, staat er kan Libeay 32 niet vinden. Nu heb ik dit aangeschaft. En bij de volgenden verzending staat er kan ordinaal 2578 niet vinden. Hoe moet ik dit oplossen??
    • Door luc20
      pc start midden in werking terug op en indien dan gevraagd van rapport verzenden,
      is er een probleem met de easy writer en vraagt men naar de siter nero ag easy writer
      te gaan voor downloads.
      Enig voorstel tot oplossing.
    • Gast Ivannovitch
      Door Gast Ivannovitch
      Ik kan geen mails meer versturen ,als ik op verzenden aan wil klikken slaat hij elke keer vast en ben zelf maar en leek ik hoop dat jullie me kunnen helpen dank bij voorbaat Ivan
  • Nieuwe aanmaken...