Ga naar inhoud

spammail


bastet

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    createsrpoint;
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall];r
    "{CF10F53C-A83A-4D1F-BAF0-E8F838C67789}"=-;r
    Snap.Do;u
    {EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6};c
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oefff.............; en heel grote merciekes hoor.

 

sinds mijn 1ste melding aan jullie is de spam gestopt, dus niets meer gehad sindsdien, gelukkig maar.

nogmaals gekeken na heropstart naar snap.do en is ondertussen inderdaad verdwenen; ook oefff.

 

nu heb ik nog 2 problemen waarvoor ik nog geen oplossing heb; heb dit samen met een "computervriendin" reeds enkele malen bekeken en ze heeft getracht het te herstellen volgens richtlijnen op internet........... maar niets dus.

Mijn laptopke (een lenovo Thinkpad E545) is al enige tijd heel erg traag; het duurt soms bijna 10' vooraleer hij opgestart is; maar dat heeft misschien ook te maken met het probleem dat nu opgelost is??

 

Ik zal de afbeeldingen hierbij voegen; moest het zijn dat ik daarvoor een nieuwe case moet aanmaken, dan hoor ik het wel van jou.

 

alvast nogmaals heel erg bedankt voor de vriendelijke en vooral geduldige hulp!! want ik ben een echte dummyleek hoor!

dolby.jpg

beeldscherm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is mooi, voor deze nieuwe vragen maak hier een nieuw onderwerp aan (plaats er een link bij naar dit onderwerp)

Hier: https://www.pc-helpforum.be/forum/30-andere-software/

 

Als alle weer helemaal goed is mag (dus ook de nieuwe problemen) dan mag je dit nog uitvoeren:

 

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, bastet zei:

ik heb het geprobeerd maar weet niet of de link gelukt is.

misschien kan jij even mee kijken aub? Dat zou erg fijn zijn

 

alvast heel erg bedankt weeral en zonnige groetjes, maria-rita

Ik heb je even op de goede plaats gezet :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

... en even tussendoor Maria-Rita ofte bastet ... die tip op "Ge zijt van Kapellen als ... " was dus zo slecht nog niet, hé. Probleem opgelost ! Daar zijn we allemaal erg tevreden mee (met dank aan Abbs én jouw doorzettingsvermogen). We kunnen dit onderwerp dus afsluiten en doorgaan met je andere vragen. Succes ermee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.