Ga naar inhoud

Pop-ups op tablet


Andy83

Aanbevolen berichten

Op 24-8-2017 om 00:38, Abstraks zei:
  1. Ik heb een Samsung smartfone met android 4.1.2 en ben redelijk intensief op zoek geweest naar een werkende adblocker voor een niet geroot toestel helaas een niet geslaagde missie. Een webbrowser met ingebouwde adblocker zoals iEscape voorstelde is voor surfen toereikend maar niet voor apps uit de app store die ads bevatten. Tegenwoordig is mijn toestel geroot en kan ik ads effectief bestrijden met "AdAway" (app is niet verkrijgbaar in de google play store) en heb geen ads meer gezien sinds dien
  2. Toestel root'n is een lastig proces met allerlei risico's die je toestel onbruikbaar kunnen maken.
  3. Ik hoop van harte dat er iemand een oplossing voor heeft, daarom volg ik deze topic

 

Rooten (besturingssysteen Android) is te vergelijken met jailbreaken (iOS besturingssysteem) en is nog steeds illegaal. Hiermee wordt immers het intellectuele eigendom/auteursrecht van de producent met de voeten getreden. Wij kunnen als forum dan ook geen advies verlenen aan problemen bij "geroote" systemen, vermits wij ons binnen de legaliteit willen houden.

 

Wat uiteraard niet uitsluit dat onze medewerkers nog steeds kunnen verdergaan met het helpen van @Andy83. Succes ermee !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 22:36, Andy83 zei:

Met het verwijderen van de apps is ook het probleem verdwenen. 

Goed zo, dat wil zeggen dat er apps waren die pluis zijn.

 

Op 24-8-2017 om 22:36, Andy83 zei:

Waar moet ik op letten in de toekomst?

Lees onderstaande artikelen eens:

Hoe stel ik de Kids-stand in op mijn Samsung Galaxy Tab S?

Maak je Android tablet geschikt voor kinderen met apps en instellingen

Ouderlijk toezicht instellen op Google Play

 

Op 24-8-2017 om 22:36, Andy83 zei:

Waar staat de recensie die ik eerst moet lezen, en wat moet daar dan wel / niet in staan?

Recensie(s) kijken en lezen van een app: kijk wat & hoe andere gebruikers een app hebben gewaardeerd en wat ze erover hebben geschreven.

 

59a1ed9ea84ce_Schermafbeelding2017-08-26om13_21_07.jpg.a2a502f345e6f956dc606870bf79ce57.jpg

 

Maar dan kunnen er nog 'foute' apps in Play Store aanwezig zijn  . . . . . . ., helemaal 100% gegarandeerd foutloos is (bijna) onmogelijk zoals ook in het echte leven.

Alert blijven . . . :pray:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.