Ga naar inhoud

Windows movie maker


AsjePc

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Een tijdje geleden heeft windows zijn windows movie maker 2012 van het internet gehaald. Kort daarna verscheen hier een bericht met een (toen nog) beschikbare download pagina.

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het bericht van Passer of Droske kwam. Weet iemand die download site nog?

Bedankt!

AsjePc

(ik volgde het forum al een lange tijd en van daar wist ik dat dat bericht gepast was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske gaf de link en een paar posten later herhaalde clarkie die link en gaf hij er ook nog een handleiding bij:

Gebruik dus die link en volg verder de handleiding van clarkie bij de installatie.

De link die droske gaf werkt nog steeds. Ik heb hem net voor jou gecontroleerd.

Het lijkt wat raar te gaan, maar er wordt gebruik gemaakt van de Internet Archive Wayback Machine. Je reist dus even terug in de tijd om dat bestand op te halen. :D

De download heet wlsetup-all.exe en hij is 132 MB groot. Het downloaden gaat vrij traag, maar dat ligt niet aan jouw internetverbinding. De server is gewoon wat traag:

 

599ca8401d376-Wayback_Machine.png

 

Ik heb het bestand gedownload en gecontroleerd. Het is in orde, dat wil zeggen de MD5 sum is gelijk aan de MD5 sum van wlsetup-all.exe dat ik een jaar eerder heb gedownload via een andere website. Ik heb dat bestand toen gebruikt om alleen Movie Maker en Photo Gallery te installeren op een Windows 10 pc en dat ging toen zonder problemen.

Succes ermee!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je de Engelse versie: http://www.winhelponline.com/utils/wlsetup-all.exe

Wanneer je op die link klikt, dan wordt het installatiebestand direct gedownload en het downloaden gaat veel sneller dan via de Wayback Machine. Bij mij ging die download via winhelponline op de maximale downloadsnelheid van mijn internetabonnement.

De taal is Engels (Verenigde Staten), dus precies wat je vriend nodig heeft. Deze Engelse versie blijkt 130 MB; dus 2 MB kleiner dan de Nederlandse versie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.