Ga naar inhoud

aankoopadvies


bastet

Aanbevolen berichten

ik bezit een lenovo Thinkpad E545

 

ik geef vrij dikwijls dansles op verplaatsing, waarbij ik de Lenovo toch vrij zwaar vind (samen met nog andere dingen). ik zoek dus iets anders met de idee om daar enkel mijn muziek (iTunes) op te zetten;(is dat een goed idee eigenlijk?)  

Iets dat vrij licht van gewicht is, met een voldoende groot scherm en mat want soms dansen we buiten en dan is een blinkend scherm geen optie.

Er is zoveel op de markt en dan is het moeilijk om een wijs oordeel te vellen, als men daar niets van kent. (ik wil me niets laten wijsmaken)

Zou er hier iemand me daar wat raad in kunnen geven aub?

Mijn budget is heel beperkt, want ik ben met pensioen.

ik ben benieuwd.

alvast heel erg bedankt voor een eventuele gouden tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je al eens gedacht aan de aanschaf van een tablet? De huidige generatie iPads zijn goedkoper geprijsd en zijn redelijk goed afleesbaar in het zonlicht, vrij licht en ideaal voor jouw doeleinden.

 

Goedkopere laptops beschikken meestal over een blinkend scherm wat buiten inderdaad niet zo ideaal is.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het bericht las, dacht ik ook aan een iPad.

 

Enkel om iTunes te gebruiken dat denk ik al snel aan een iPad en wel de iPad Pro 12,9" (in verband met de schermgrootte en upgrade mogelijkheden).

Het is mogelijk om een Apple SmartKeyboard (een fysieke toetsenbord) aan te sluiten, de optie voor een fysieke muis bij een iPad zal nooit komen.

 

Apple iPad Pro Smart Keyboard: Unboxing & Review

 

Een iPadPro 12,9" plus de Apple Smart keyboard + een backcover bij elkaar weegt nog net geen kilogram.

 

De Smart keyboard van Logitech is ietsje voordeliger dan de Smart keyboard van Apple.

Maar er zijn al veel iPad gebruikers met een Smart keyboard van Logitech die in de problemen zijn. Dat Smart keyboard van Logitech beschadigd namelijk het scherm van de iPad, die sporen achterlaat ten hoogte van onder de spatiebalk in de vorm van een irritant streepje. Foutief design.

Bij de Smart Keyboard van Apple komt de toetsenbord niet in contact met het scherm.

 

Als keuze een iPad wordt, schaft dan aan bij Amac, Amac geeft namelijk 3 jaar garantie op alle Apple producten.

 

Voor de back cover heb ik deze aangeschaft, inclusief verzendkosten & invoerrechten totaal €. 38,00.

 

Ik heb geen aandelen bij Amac en Amazon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, superjona zei:

Heb je al eens gedacht aan de aanschaf van een tablet? De huidige generatie iPads zijn goedkoper geprijsd en zijn redelijk goed afleesbaar in het zonlicht, vrij licht en ideaal voor jouw doeleinden.

 

Goedkopere laptops beschikken meestal over een blinkend scherm wat buiten inderdaad niet zo ideaal is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, daar heb ik al aan gedacht........... maar heb absoluut geen idee welke dat dan zou kunnen/moeten zijn. ik zou wel op een eenvoudige manier al mijn muziek van mijn lenovo naar de tablet moeten kunnen overzetten en er mag van de klank niet echt veel verloren gaan.

hij wordt wel aangesloten aan een goede versterker of een boose, maar voor de klassieke muziek vind ik het soms toch een geluidsprobleem, ook bij de laptop....... dat een cd veel zuiverder klinkt en dat het geluid veel meer kleur heeft.. maar goed , mijn budget is beperkt en de meeste mensen horen geen verschil.

het scherm mag ook niet "te" klein zin, anders zie ik niet meer wat ik doe en das geen optie :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, iEscape zei:

Toen ik het bericht las, dacht ik ook aan een iPad.

 

Enkel om iTunes te gebruiken dat denk ik al snel aan een iPad en wel de iPad Pro 12,9" (in verband met de schermgrootte en upgrade mogelijkheden).

Het is mogelijk om een Apple SmartKeyboard (een fysieke toetsenbord) aan te sluiten, de optie voor een fysieke muis bij een iPad zal nooit komen.

 

Apple iPad Pro Smart Keyboard: Unboxing & Review

 

Een iPadPro 12,9" plus de Apple Smart keyboard + een backcover bij elkaar weegt nog net geen kilogram.

 

De Smart keyboard van Logitech is ietsje voordeliger dan de Smart keyboard van Apple.

Maar er zijn al veel iPad gebruikers met een Smart keyboard van Logitech die in de problemen zijn. Dat Smart keyboard van Logitech beschadigd namelijk het scherm van de iPad, die sporen achterlaat ten hoogte van onder de spatiebalk in de vorm van een irritant streepje. Foutief design.

Bij de Smart Keyboard van Apple komt de toetsenbord niet in contact met het scherm.

 

Als keuze een iPad wordt, schaft dan aan bij Amac, Amac geeft namelijk 3 jaar garantie op alle Apple producten.

 

Voor de back cover heb ik deze aangeschaft, inclusief verzendkosten & invoerrechten totaal €. 38,00.

 

Ik heb geen aandelen bij Amac en Amazon.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, maar als ik het goed begrijp kost zo'n ding rond de €1000???? en zoveel centjes heb ik jammer genoeg niet; mijn lenovo kostte maar €800 e dat vond ik al vrij veel..... sorry hoor.

misschien heeft een ernstig iemand hier wel een 2de hands om aan te bieden, wie weet???

 

wordt hopelijk vervolgd

 

nog ne prettige zondagavond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bijna € 1.000,00.

 

De 12,9" zijn vrij nieuwe type iPad, denkt dat niemand al als 2e hands te koop aanbiedt.

Soms biedt men wel hun iPad te koop, maar dat zijn de kleine type 9.7" en dan vragen ze nog 700,00 voor, wel inclusief een Apple Smart Keyboard,  zie hier bijvoorbeeld.

Maar lijkt me dat de schermgrootte niet aan uw wensen voldoet.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

is nog veel vind ik hoor, €700. het moet zeker niet echt "nieuw" zijn, zo'n freak ben ik niet; het moet enkel dienen om muziek te kunnen spelen op de locatis waar ik les geef; voor de rest heb ik mijn laptop............... en misschien later, als ik het groot lot gewonnen heb.............. dan zal ik alles helemaal vernieuwen; wie weet :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.