Ga naar inhoud

Wifi repeater ww kwijt


carambole

Aanbevolen berichten

Ik heb een wifi repeater Envivo ENV-1322 , 1 vaste draad naar mijn laptop en zendt wifi naar mijn smartphone. 8 mnd oud.

De smartphone heb ik naar fabrieksinstellingen gezet, gn of ww zijn fout nu .Niet opgeschreven !

De reset heb ik al indrukt met een fijn puntje en had iets gevonden op mijn laptop via cmd - ipconfig-enter . Ik laat de prtscrn even zien ,mss geraak ik zo verder om een nieuw ww en gn in dat ding te pompen(en schrijf dat ergens op) . Kent er iemand wat van ?

 

wifi repeater.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2017 om 23:15, carambole zei:

De reset heb ik al indrukt met een fijn puntje

Als je het reset knopje gedurende minstens 10 seconden hebt ingedrukt, dan is de reset uitgevoerd.

Om nu toegang te krijgen tot de instellingen verbind je de repeater middels een UTP kabel met je laptop.

Open nu je browser en typ in de adresbalk: http://192.168.10.253 en druk ENTER.

Log in met de standaard gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin

 

Dit, en nog veel meer vind je terug in de handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/Envivo-1322/preview-handleiding-659229.html#pf4

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank , daarstraks was ik wat gaan proberen met mijn smartphone die in fabrieksinstellingen zat . Gewoonweg 'nieuwe wifi toevoegen' gedaan . En invullen wat je op je instructieblad staat ,de gn en ww van 1° maal . En toen kreeg ik verbinding .

Die reset niet gebruikt ,back up geïnstalleerd en dat niet te bereiken wifi kanaal is zelfs weg .

Dus via de laptop was die wifi niet te benaderen ,denkelijk omdat hij via snoer gaat naar de wifi repeater.

The end.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.