Ga naar inhoud

Printer van de HP Deskjet 1510 all-in-one


sylviarien

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een printer van de HP 1510 all-in-one, daarbij heb ik altijd de cardridges kunnen gebruiken van 123-inkt. Nu heb ik de printer opnieuw gëinstalleerd met software en nu wordt het geblokkeerd door de HP en werkt mijn printer niet meer met mijn 123-inkt. Dit probleem is al wereldwijd bekend. Hebt U voor mij misschien andere software voor mijn printer, zodat ik die weer kan gebruiken? Heb hem vorig jaar pas gekocht? Metvrgr. Sylvia Theunissen uit Nijmegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige HP printers hebben een voorgeprogrammeerde blokkade. Die treedt na een bepaalde tijd in werking waarna cartridges die niet van HP zelf zijn, niet meer geaccepteerd worden.

Dat zijn echter allemaal printers van het type HP Officejet Pro. U kunt er hier meer over lezen: https://www.123inkt.nl/news/Persbericht+123inktnl+reageert+op+geblokkeerde+HP+printers-589.html

U heeft echter een ander type HP printer, geen HP Officet Pro. Het door u aangehaalde probleem zou zich bij uw printer dus niet mogen voordoen.

 

U schrijft dat u nu niet kunt printen met de cartridges van 123-inkt. Krijgt u een foutmelding? Zo ja, hoe luidt die foutmelding exact?

Ik neem aan dat er op die cartridges chips zichtbaar zijn. Controleer of die chips er goed op zitten: dus niet scheef geplakt. Zoiets was namelijk het geval bij een van mijn printers. Weliswaar geen HP, maar een Canon. Doordat op een van de cartridges de chip er niet helemaal recht op zat, weigerde de printer te printen. Dat waren geen cartridges van 123-inkt, maar van Sneltoner, ook namaak dus. De lijm waarmee de chip op de cartridge was bevestigd, bleek nog vrij flexibel. Ik kon de chip in de juiste positie draaien, waarna hij herkend werd. Die printer kan nu weer afdrukken.

 

U heeft de inkt gekocht bij 123-inkt. U kunt hen ook bellen over uw probleem:

Quote

Onze klantenservice staat voor u klaar. Op werkdagen van 09.00 tot 22.00 uur staan wij u graag te woord via telefoonnummer 0294-787123. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen: klantenservice@123inkt.nl.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.