Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
 
Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



sylviarien

Printer van de HP Deskjet 1510 all-in-one

    Aanbevolen berichten

    Hallo, ik heb een printer van de HP 1510 all-in-one, daarbij heb ik altijd de cardridges kunnen gebruiken van 123-inkt. Nu heb ik de printer opnieuw gëinstalleerd met software en nu wordt het geblokkeerd door de HP en werkt mijn printer niet meer met mijn 123-inkt. Dit probleem is al wereldwijd bekend. Hebt U voor mij misschien andere software voor mijn printer, zodat ik die weer kan gebruiken? Heb hem vorig jaar pas gekocht? Metvrgr. Sylvia Theunissen uit Nijmegen

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Sommige HP printers hebben een voorgeprogrammeerde blokkade. Die treedt na een bepaalde tijd in werking waarna cartridges die niet van HP zelf zijn, niet meer geaccepteerd worden.

    Dat zijn echter allemaal printers van het type HP Officejet Pro. U kunt er hier meer over lezen: https://www.123inkt.nl/news/Persbericht+123inktnl+reageert+op+geblokkeerde+HP+printers-589.html

    U heeft echter een ander type HP printer, geen HP Officet Pro. Het door u aangehaalde probleem zou zich bij uw printer dus niet mogen voordoen.

     

    U schrijft dat u nu niet kunt printen met de cartridges van 123-inkt. Krijgt u een foutmelding? Zo ja, hoe luidt die foutmelding exact?

    Ik neem aan dat er op die cartridges chips zichtbaar zijn. Controleer of die chips er goed op zitten: dus niet scheef geplakt. Zoiets was namelijk het geval bij een van mijn printers. Weliswaar geen HP, maar een Canon. Doordat op een van de cartridges de chip er niet helemaal recht op zat, weigerde de printer te printen. Dat waren geen cartridges van 123-inkt, maar van Sneltoner, ook namaak dus. De lijm waarmee de chip op de cartridge was bevestigd, bleek nog vrij flexibel. Ik kon de chip in de juiste positie draaien, waarna hij herkend werd. Die printer kan nu weer afdrukken.

     

    U heeft de inkt gekocht bij 123-inkt. U kunt hen ook bellen over uw probleem:

    Quote

    Onze klantenservice staat voor u klaar. Op werkdagen van 09.00 tot 22.00 uur staan wij u graag te woord via telefoonnummer 0294-787123. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen: klantenservice@123inkt.nl.

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Maak een account aan of log in om te reageren

    Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

    Account aanmaken

    Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

    Registreer een nieuwe account

    Inloggen

    Heb je reeds een account? Log hier in.

    Nu inloggen


    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×