Ga naar inhoud

Trojan MalPack.Gen & Virus.Sality


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb nu wel een heel groot probleem.

Keuze uit:

Veilige Modus

Veilige Modus met Netwerkmogelijkheden

Veilige Modus met opstartpromp

Windows normaal starten

Laatst bekende configuratie

 

Niets werkt meer, pc blijft bij iedere optie opstarten en weer afsluiten. Kan niet meer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Opstarten vanaf CD in XP ziet er iets anders uit dan het windows 7 voorbeeld maar kom er niet verder mee.

PC start wel op vanaf CD precies zoals je schrijft in de aanvulling van het bericht echter vlak voordat ik de keuze moet maken naar bijvoorbeeld R (reparatie) schakelt het toetsenbord ook uit, kan dan geen keuze meer maken.

Enige optie is stekker eruit om te stoppen. Daarna weer hetzelfde verhaal in de veilige modus met afsluiten en opstarten.

Als het toetsenbord nu blijft werken kom ik er verder mee, nu niet.

 

Voor vanavond moet ik er nu mee stoppen, mag morgen veel te vroeg opstaan voor de dagelijkse arbeid. 

Grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer / abbs,

Dank voor je bericht.

CD is volgens mij niets mis mee, getest op andere pc en werk dan wel goed.

In het kort: 1e PC afgekoppeld (moest uploads uitvoeren voor radioprogramma's die het weekend moeten draaien)

Met een andere 2e pc en wat hulp van buitenaf is dat gelukt.

Optie is om de 1e pc d.m.v. boot cd alsnog weer draaiende te krijgen met een geheel nieuwe installatie; al is het maar als back up pc.

Vooralsnog abbs bedankt voor alle goede bedoelingen en tijd.

Grt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.