Ga naar inhoud

Activeer Windows nu schone installatie Windows


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uren geleden, justy zei:

maar eerst moet ik van Windows 7 terug naar Windows 10 geraken met een licentie die normaal doet.

Zorg dan eerst dat Windows 7  en alle programma's up-to-date zijn en maak daar dan een systeemback-up van alvorens een poging tot upgraden uit te voeren. Zo heb je altijd nog een goed wekende Windows 7 achter de hand indien een terugkeer naar Windows 7 (binnen de 10 dagen) via Windows zou mislukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Leono zei:

Als je een werkende, geldige Windows 7 hebt, kun je dan niet gewoon bij Windows 10 de vraag Activeren overslaan door op Volgende te klikken?

Dat is enkel van toepassing bij een clean installatie en zeker niet bij een upgrade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen met Microsoft gechat Deze laptop komt waarschijnlijk niet meer in aanmerking voor Fall's creators update. Ik kon vanuit deze windows 7 wel terug naar Windows 10 Creators update en volgende update blokkeren. Heeft me dan de weg gewezen hoe dat te doen alleen.......op een bepaald moment na download krijg ik een iso bestand in tijdelijke map. Wat moet ik daar verder mee ?

Screen Shot 10-31-17 at 06.26 PM.PNG

Screen Shot 10-31-17 at 06.28 PM 001.PNG

Screen Shot 10-31-17 at 06.28 PM 002.PNG

Screen Shot 10-31-17 at 06.28 PM.PNG

Screen Shot 10-31-17 at 06.54 PM.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die Microsoft medewerker niet goed bij de les is geweest want die oude Windows 10 versie 1511 krijgt sinds 10 oktober jl geen beveiligingsupdates meer en Microsoft zelf raadt de gebruikers van deze oude versie aan zo snel mogelijk naar de nieuwste versie te updaten.

https://support.microsoft.com/nl-be/help/4035050/windows-10-version-1511-will-no-longer-receive-security-updates

 

Wat deed die medewerker besluiten je die oude versie te laten downloaden?

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.