Ga naar inhoud

Activeer Windows nu schone installatie Windows


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

55 minuten geleden, justy zei:

Tja, die heeft mijn scherm overgenomen en die download in gang gezet om Windows 10 tot de lente creators update terug te brengen......

Dat is de november update van 2015. :(

Al maar goed dat die download is fout gelopen want daar schiet je dus echt niets mee op.

 

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb herstel Windows 10 schijf teruggevonden en een systeem back up van 22/06/2017 op harde schijf. Systeemkopie kunnen overzetten. Met andere woorden, probleem in ieder geval opgelost totdat herftupdate effectief binnenkomt. Oprecht sorry voor het tijdsverlies door mij aangericht. Ik zal donatie geven. Anderzijds heb ik weeral heel wat bijgeleerd. Ik ben soms te ongeduldig, Leono weet er alles van:blush:. Oprechte dank voor jullie aangeboden hulp. Droske mea culpa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles werkt weer prima nu. Toch graag nog enkele vragen naar de toekomst toe om dergelijke situatie's zoals hierboven te vermijden. Dus, als ik een herstelstation heb in Windows 10 (schijf of stick) en ik maak regelmatig een systeemkopie zou ik die terug moeten kunnen zetten. Ik heb ook een systeem back up via jullie favoriete programma gemaakt plus opstartbare stick. Ik zou dus bij systeemcrash (of wat bv met die Falls Creators Update gebeurt is) ook via die aomei back up een systeemkopie moeten kunnen terugzetten ? Juist ? Of staan die beide elkaar op dat moment in de weg ? Aan Droske, wat was eigenlijk de bedoeling van die info over laptop ? Of hij die Falls creators update in principe nog zou moeten aankunnen. Volgens mij wel. Alleen had ik moeten wachten tot hij zich spontaan aanbood, of zie ik dat verkeerd ? Als je ziet op het forum wat die nieuwe update bij een aantal computergebruikers weer aanricht...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een beetje geduld, ik steek momenteel veel tijd in de handleiding van AOMEI Backupper.

En omdat je vragen geen dringend antwoord behoeven...

 

Ik hoop vanavond even tijd voor je te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Dus, als ik een herstelstation heb in Windows 10 (schijf of stick) en ik maak regelmatig een systeemkopie zou ik die terug moeten kunnen zetten.

Inderdaad.

 

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Ik heb ook een systeem back up via jullie favoriete programma gemaakt plus opstartbare stick. Ik zou dus bij systeemcrash (of wat bv met die Falls Creators Update gebeurt is) ook via die aomei back up een systeemkopie moeten kunnen terugzetten ?

Inderdaad.

 

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Of staan die beide elkaar op dat moment in de weg

Neen, want met beide bereik je hetzelfde. Je maak dus gebruik van het eene of het andere maar niet beide na elkaar.

 

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Aan Droske, wat was eigenlijk de bedoeling van die info over laptop ? Of hij die Falls creators update in principe nog zou moeten aankunnen. Volgens mij wel. Alleen had ik moeten wachten tot hij zich spontaan aanbood, of zie ik dat verkeerd ?

Dat zie je goed.

 

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Als je ziet op het forum wat die nieuwe update bij een aantal computergebruikers weer aanricht...........

Ik kan moeilijk oordelen over wat er gebeurt met computers waar ik totaal geen zicht op heb. Wel kan ik u vertellen dat ik mijn eigen Windows 10 systemen (8 stuks) + nog een aantal van vrienden en familie naar de Fall Creators update heb laten overgaan.

Met geen enkele ook maar de minste problemen nadien.

Een gezonde basis is vereiste nummer één wanneer je een upgrade uitvoert, dat weet ik wel zeker. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Niets is perfect. Ik ook niet en u ook niet.;)

 

Op 3-11-2017 om 20:45, justy zei:

Alles werkt weer prima nu.

 

7 uren geleden, justy zei:

Topic mag afgesloten worden.

Dat zal ik dan nu doen.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.