Ga naar inhoud

Eigen muziek en Groove


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn eigen geselecteerde en verzamelde muziek in een map ,, muziek , staan

Voorheen kon ik daar gewoon wat liedjes selecteren , en dan afspelen .

Nu lijkt het of Groove zich er mee gaat bemoeien , want ik kan een heleboel liedjes niet meer afspelen .

En dan komt er een mededeling op het scherm .

Ook is het tekentje voor de liedjes in mijn map anders geworden .

Ik vind dit erg jammer , want ik kon altijd heerlijk genieten van MIJN keuze  liedjes .

Kan dit niet meer terug , zoals het voorheen was ?

Of moet ik Groove verwijderen ?, en dat het dan weer (ik dacht ) media player wordt .

Ik doe er een printje bij van het schermpje

a.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer zelf nog eens .

Dit is een beetje zware kost voor mij ,

Nu ben ik zelf ook bezig om het op te lossen , en gelukkig heb ik mijn muziek ook op een usb stick staan  , en dat gaat wel goed .

Maar was er ook niet een mogelijkheid om , als ik een liedje rechts aanklik , dat ik dan ergens kan kiezen met welk programma ik het wil beluisteren ?

En kan ik dat dan vast zetten , zodat het altijd op deze manier gaat ?

En waar komt  Groove muziek vandaan , want dat heb ik zelf niet gedaan ?

Dus mijn vraag is nu , als ik Groove verwijder komt het oude ,, systeem,, dan terug .

Misschien sla ik wartaal uit , maar zou leuk zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nota: Windows update mag je gewoon zo laten zoals bij u staat.

Dat betekend dat update wel binnen komt maar dat je zelf bepaald wanneer Windows update mag gebeuren.

Bij niks doen zal je bij start zien dat er update is en dan ben je verplicht om de update te doen.

Ik raad wel aan om update te doen en herstarten van pc te kiezen zodat je meteen ook kan zien of alles OK is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu heel iets anders !

Na lang wikken en wegen , heb ik toch maar een nieuwe laptop gekocht 

Deze reactie komt nog van de oude , maar ik ben bezig de nieuwe gebruiksklaar te maken .Na 8 jaar trouwe dienst , en met behulp van jullie heeft hij het toch wel lang vol gehouden .

Dus we gaan met dit probleem niet meer verder  

Voor deze , tot zover natuurlijk mijn dank 

 

En ja hoor ik heb op de nieuwe ook al wat vragen , maar die komen wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.