Ga naar inhoud

Houdini

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Mijn Firefox start altijd traag op, maar dat doet hij bij vrienden ook.

Recent begint mijn laptop traag te reageren naar mate hij langer aan staat.

Volgens raadpleging van Taakbeheer blijkt dat hij bij het kiezen van Firefox meerdere processen aanmaakt.

Het maakt niet uit of hij al een langere tijd aan staat of koud opgestart wordt.

Het aanwezige Avira is uptodate en ziet niets verdachts.

Bijgevoegd een screenshot van Taakbeheer, met daarop 6 Firefox processen, sommige lijvig en andere weer niet.

 

Mijn vraag is waaróm hij dit doet, is er wellicht iets loos met de settings aan mijn kant?

Hoe verhelp ik dit probleem?

Ik kom er zelf niet uit en kan wat hulp gebruiken.

 

Dank, Ed

taakbeheer-081218.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

 

Ik heb intussen van alles geprobeerd, en gezien dat de 6 Firefox processen gehalveerd werden.

Ook heb ik alle tips van Firefox doorlopen.

Het ligt niet aan Add-ons of andere zaken.

Wel miste ik na alle uitgevoerde routines mijn Java applicatie, die niet meer aan te krijgen was.

Uiteindelijk heb ik een systeemherstel uitgevoerd, waarna alles weer naar behoren draait, dwz dat bepaalde favoriete pagina's weer functioneren zoals het hoort.

Het aantal openstaande processen is nu 3 en de snelheid van mijn laptop is weer redelijk te noemen.

 

Voor zover hou ik het hierbij, mits er nog een goede tip komt waar ik nog naar kijken kan natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dit even:

 

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner en kies voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse en Nederlandstalige versie)
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Opruimen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.