Ga naar inhoud

Outlook standaard op nieuwe laptop?


kristof28

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, kristof28 zei:

Hoi, 

 

staat het mailprogramma outlook automatisch op een nieuw aangekochte laptop?

of moet je daar Office paket voor kopen?

thx

 

Alsook, ik lees 1 jaarabonnement?

. Na het eerste jaar kan je Office 365 ongehinderd blijven gebruiken voor maar 7 euro per maand. Een Office 365 Personal abonn

 

dus na 1 jaar kan ik outlook niet meer gebruiken tenzij ik 7€ betaal???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, het kàn er op staan, maar evengoed niet - het hangt af van degene die de laptop verkoopt en/of van de prijs die je ervoor betaalt.

 

Office is een betaal-software. Als de verkoper/firma er Office op zet, zal je dat merken aan je aankoopprijs. Informeer je dus op voorhand.

 

Heb je een laptop zonder Outlook:

 

> ofwel koop je dan het volledige office2016-pakket waarin naast Acces, Word,... ook Outlook zit

   Je kan ook Outlook afzonder gaan kopen (zonder de andere software van Office) - dan betaal je minder.

 

> Naast Office 2016 is er de Office 356 waarvan je spreekt. Dit is een andere formule, laten we in mensentaal zeggen: het is een 'huur' officepakket - je betaalt dus de eerste keer minder dan als je office 2016 aankoopt, maar je 'huur' verloopt na een jaar. Je kan ze dan voor een bepaald bedrag gaan verlengen met nog een jaar.

   Met deze forumule moet je dus elk jaar een klein bedrag betalen, met de eerste forumule slecht één keer (een groot bedrag)

 

('k ben niet echt een office-kenner, maar 'k dacht dat het zò in mekaar steekt. Zit ik fout, verbeter me dan maar ...)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Passer zei:

Neen, het kàn er op staan, maar evengoed niet - het hangt af van degene die de laptop verkoopt en/of van de prijs die je ervoor betaalt.

 

Office is een betaal-software. Als de verkoper/firma er Office op zet, zal je dat merken aan je aankoopprijs. Informeer je dus op voorhand.

 

Heb je een laptop zonder Outlook:

 

> ofwel koop je dan het volledige office2016-pakket waarin naast Acces, Word,... ook Outlook zit

   Je kan ook Outlook afzonder gaan kopen (zonder de andere software van Office) - dan betaal je minder.

 

> Naast Office 2016 is er de Office 356 waarvan je spreekt. Dit is een andere formule, laten we in mensentaal zeggen: het is een 'huur' officepakket - je betaalt dus de eerste keer minder dan als je office 2016 aankoopt, maar je 'huur' verloopt na een jaar. Je kan ze dan voor een bepaald bedrag gaan verlengen met nog een jaar.

   Met deze forumule moet je dus elk jaar een klein bedrag betalen, met de eerste forumule slecht één keer (een groot bedrag)

 

('k ben niet echt een office-kenner, maar 'k dacht dat het zò in mekaar steekt. Zit ik fout, verbeter me dan maar ...)

Dank je wel voor al je antwoorden!

die,Office 365 kost nadien 7€ per maand. Dat geef ik er niet aan. En de andere optie dat duurder is in aankoop ook niet. 

Zijn er geen gratische alternatieven zoals Windows life mail? En liefst iets dat niet in de cloud is. Dank je wel

 

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, kristof28 zei:

 

Zijn er geen gratische alternatieven zoals Windows life mail? En liefst iets dat niet in de cloud is. Dank je wel

 

https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/ met een handleiding: 

 

 

eM Client heb ik ook al geprobeerd, werkt ook goed. http://www.emclient.com/

Meer info: https://www.schoonepc.nl/tools/emclient.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je zou Office 2016 Professional Plus via PcHelpForum kunnen kopen: https://www.pc-helpforum.be/topic/68250-office-speciale-aanbieding-voor-leden/

De DagDeal is nu laag en dar krijg je nog 10% over, het is geen abonnement maar je krijgt netjes een licentie.

Dit noemen ze een OEM versie dat houd in dat hij voor één pc is en voor altijd bij die pc blijft.

Als je interesse heb stuur maar een pb voor de Kortings- code.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.