Ga naar inhoud

Problemen met Incredimail


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

Sinds mijn computer de laatste update van Windows heeft gedaan, krijg ik mijn Incredimail niet meer open.

Op zich geen probleem, moesten er geen belangrijke mails nog instaan...

Telkens ik Incredimail wil openen krijg ik een kadertje met:

IncMail.exe - Systeemfout

De code-uitvoering kan niet worden voortgezet omdat IMHttpComm.dll niet is gevonden. U kunt dit probleem mogelijk oplossoen door het programma opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan kiezen om mailprogramma opnieuw installeren ofwel onderstaande doen:

 

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.

Ga terug naar opdrachtprompt of Windows powershell als administrator en plak onderstaande tekst

net start wuauserv

Doe verder niks. Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 00:20, Tjoeptjie zei:

Sinds mijn computer de laatste update van Windows heeft gedaan, krijg ik mijn Incredimail niet meer open.

Op zich geen probleem, moesten er geen belangrijke mails nog instaan...

Je kan weer terug gaan naar je vorige versie, kan je belangrijke mails backupen.

Hierna de update weer doen (of een aantal maanden even wachten waarschijnlijk is er dan voor Incredimail een update uitgebracht om dit probleem te verhelpen).

Doe je de upgrate wel dan als er weer problemen zijn Incredimail opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.