Ga naar inhoud

Agenda's synchroniseren in Outlook


driessenm

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Bij gebruik van Outlook 365 wil ik graag het volgende.

 

Ik wil graag een gemeenschappelijke agenda aanmaken die geconsulteerd kan worden door iedereen.
Bedoeling is dat de individuele agenda's van de gebruikers automatisch gesynchroniseerd worden met deze gemeenschappelijke agenda zodat in de gemeenschappelijke agenda uiteindelijk alle agenda-items van alle gebruiker komen te staan.

 

Hoe kan ik dat realiseren?

 

Alvast dank bij voorbaat voor elke hulp.

 

Mvg,

 

Michel D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder heeft zijn agenda... door de agenda te delen met elkaar, dus een groep aanmaken zoals ook te vinden is in de tip van Stegisoft, deel je dat gene wat je wil delen. Een soort gemeenschappelijke agenda dus.

Ieder persoon kan zelf beslissen wat de ander kan zien via machtigingen. iedereen kan de agenda van de ander consulteren.

 

https://support.office.com/nl-nl/article/Een-Outlook-agenda-met-anderen-delen-353ed2c1-3ec5-449d-8c73-6931a0adab88

 

Ik denk dat ik weet wat jij wil, 1 agenda waarin alle afspraken afkomstig van alle individuele agenda's vermeld staan en automatisch gesynchroniseerd worden. werk er niet mee maar betwijfel of het kan.

Je kan misschien wel 1 gemeenschappelijke agenda aanmaken waarin iedereen toegang heeft en daar rechtstreeks alles in geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor uw antwoord.

 

Ik wil inderdaad een gemeenschappelijke agenda waarin alle afspraken van iedereen vermeld staan.
Maar tegelijkertijd zou iedereen zijn persoonlijke agenda moeten kunnen houden.

Wordt er dus een afspraak in de persoonlijke agenda ingegeven, dan zou deze automatisch in de gemeenschappelijke agenda moeten verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alle "persoonlijke" agenda's in een groep zitten ziet elk lid van die groep de agenda van de ander.

Plaatst iemand in zijn persoonlijke agenda een afspraak ziet iedereen in de groep die afspraak voor zover de machtiging het toelaat.

Dat komt toch op het zelfde neer als wat jij wil.

Meer zit er niet in. misschien dat andere leden die ervaring hebben met groepen een andere tip hebben.

 

Ik maak gebruik van Google agenda, zelfde principe daar.

Ik kan alle persoonlijke agenda's zien in 1 scherm als ik dat wil of bepaalde agenda's uitschakelen, maar je moet natuurlijk een groep aanmaken.

Alles wat in een bepaalde agenda geplaatst of verwijderd is wordt gesynchroniseerd.

 

Je ziet dat er verschillende persoonlijke agenda's aanwezig zijn waarvan ik in de kalender het resultaat zie.

Verwijder ik een vinkje verdwijnen ook de afspraken in de kalender en omgekeerd.

Wordt er een afspraak aangemaakt/ veranderd/ verwijderd in een bepaalde agenda ziet iedereen in de groep die.

2017-12-23_19h33_22.png.ba15e8613613e1ccf309129ba723d0b2.png

 

2017-12-23_19h33_56.thumb.png.7f99a03dadc3be9c534be2d3e521cd70.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.