Ga naar inhoud

G Mail in taakbalk


bernard

Aanbevolen berichten

Vermoedelijk is uw harddisk niet meer in goede staat.

 

Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.
 

56f809c972f84-CrystalDiskInfo.jpg

 

Aanvullende info over CrystalDiskInfo kan je bekijken in deze video.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het downloaden van Crystal ............ gaat bij mij heel anders als in het schema van jou .

Maar volgens mij heb ik wel gevonden wat je vroeg 

Ik kon het alleen maar in drie keer voor elkaar krijgen ,dus even aan elkaar plakken ?

 

Maar hoe kan mijn harddisk vermoedelijk niet meer in goede staat zijn ?

De laptop is nog maar een paar weken oud 

 

b.PNG

c.PNG

d.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier toch echt wel van geschrokken .

Heb je een nieuwe laptop , en dan dit 

Maar misschien is het goed voor je om te weten  :

Ik heb een discussie gehad over fotobewerkingsprogramma,s .

Ik had toen geprobeerd om Picasa 3 weer te downloaden , want die had ik ook op m,n oude laptop .

Ik wee niet of ik toen een verkeerde download gehad heb , maar er gebeurde toen van alles op m,n laptop en ik kreeg bericht dat Windows Defender een paar aanvallen had gehad en suksesvol 

verwijdert  had .

Tevens kreeg ik ergens te lezen dat Google gestopt was met Picasa ?

Voor alle zekerheid heb ik CCleaner er over heen laten gaan , en die heeft ook het nodige opgeruimd .

Verder heb ik om een uurtje of 6 :  Malwarebytes  gedaan .

En daar schrok ik van wat daar uiy kwam .

Ik heb het in Qarantaine gezet , wan ik weet niet wat ik er verder mee moet doen 

Heb je iets aan dit relaas ? + bijlage ?

f.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vraag van stegisoft ga ik je systeem nakijken op malware of ander besmettingen.

 

12 uren geleden, bernard zei:

Ik heb het in Qarantaine gezet , wan ik weet niet wat ik er verder mee moet doen 

Daar heb je goed aan gedaan.

Malwarebytes is een heel goed programma en dus kan het zijn dat we verder niets meer vinden maar we gaan toch nakijken.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

 

Nog even over die G-mail icoon.

Het gaat hier om een snelkoppeling van Internet Explorer naar de login pagina voor g-mail.

Een snelkoppeling naar een internetpagina kan je niet zo maar naar de taakbalk slepen of er aan vastmaken.

Je kan deze wel koppelen (vastmaken) aan een browser icoon dat al op je taakbalk staat.

Google chrome staat al op de taakbalk dus ik veronderstel dat je chrome als standaard browser gebruikt.

Wat je dan kan doen is de g-mail icoon slepen tot op de chrome icoon en daar loslaten.

Als je dan met rechts klikt op de chrome icoon in de taakbalk, zie je de link naar de g-mail login bovenaan in het lijstje staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.